دروازه بالدور 3 توسط تعداد قابل توجهی از بازیکنان تکمیل شد


بیش از 1.3 میلیون بازیکن با موفقیت بازی تحسین شده RPG Baldur’s Gate 3 استودیوی Larian را به پایان رساندند.

سازندگان Baldur’s Gate 3 اخیراً پنجمین بسته به‌روزرسانی بازی را منتشر کرده‌اند که بخش جدید Epilogue را با بیش از 3700 دیالوگ و کات‌سین‌های جدید به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، این به روز رسانی حالت هایی مانند Honor و Custom، بهبود عملکرد فنی و سایر محتویات را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. علاوه بر این، استودیو لاریان تایید کرده است که بیش از 1.3 میلیون بازیکن با موفقیت بازی Balder’s Gate 3 را تکمیل کرده اند.

اگرچه آمار فروش این بازی نقش آفرینی تحسین شده اعلام نشده است، اما تا اوت 2023 Sون وینکهمدیر عامل استودیو Larian تایید کرد که بیش از 2.5 میلیون نسخه از Balder’s Gate 3 در مرحله Early Access فروخته شده است. Baldur’s Gate 3 دومین نسخه بزرگ در فروشگاه Steam در سال جاری بود و منجر به افزایش 133 درصدی سود بازی های دیجیتال برای Wizards of the Coast نسبت به سال گذشته شد.

بازی Baldur’s Gate 3 هم اکنون برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 در دسترس است. کاربران Xbox Series X Xbox Series S می توانند ماه آینده این بازی نقش آفرینی را تجربه کنند. تاریخ دقیق انتشار نسخه ایکس باکس در جریان رویداد Game Awards 2023 که در تاریخ 16 دسامبر (7 دسامبر) برگزار می شود، اعلام خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کیگان-مایکل کی در مورد یافتن صدای وزغ برای فیلم برادران ماریو