تریلر فصل اول Call of Duty: Modern Warfare 3; محتوای جالبی در انتظار بازیکنان است


اکتیویژن با انتشار تریلر جدیدی از محتوای فصل اول Call of Duty: Modern Warfare 3 رونمایی کرد.

فصل اول Call of Duty: Modern Warfare 3 در 15 دسامبر (6 دسامبر) عرضه می شود و Battle Pass، قطعات جایگزین (شامل شعله افکن)، نقشه های چند نفره و محتوای جدید را به همراه دارد. اکتیویژن تریلر جدیدی از فصل اول Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر کرده است تا محتوای آینده را به نمایش بگذارد.

فصل 1 سه نقشه اصلی 6v6، Meat، یونان و ریو، و همچنین یک نقشه 2v2 جدید برای حالت Gunfight به Modern Warfare 3 اضافه می کند. علاوه بر Training Center، بازیکنان باید منتظر بازگشت نقشه هایی مانند Alley، Blacksite نیز باشند. نمایشگاه و ارسال از Call of Duty: MW2. از میان حالت های جدید می توان به همه یا هیچ اشاره کرد. حالتی که در آن بازیکنان بدون مهمات وارد میدان نبرد می شوند و با کشتن دشمنان با پرتاب چاقو، مهمات سلاح های خود را به دست می آورند.

در اواسط فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، حالت جدیدی به نام Vortex به بازی اضافه می شود که برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود. این ماد اسلحه Ray Gun را از قسمت زامبی ارائه می کند که با یک شلیک دشمنان را می کشد. علاوه بر این، رویداد Santa’s Slayground و حالت های Infected، Quarterly و Team Gunfight نیز با حالت Ranked Play وارد بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 خواهند شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در حال حاضر بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S و PC را می توان تجربه کرد.

بخوانید  تریلر جدید Apex Legends بر روی Battle Pass آرسنال تمرکز دارد

دانلود ویدیو آپارات

برنامه انتشار محتوای فصل اول Call of Duty: Modern Warfare 3

تحریریه مجله بازی یک گیمر