خرید سی پی کالاف ارزان با تحویل آنی در سایت معتبر 1000جم | 1gamer

سپس فرم خرید سی پی با ایدی یا عادی کالاف موبایل متناسب با نوع اتصال خود به بازی را تکمیل کنید و اطلاعات خود را کامل و با دقت وارد نمایید. پس همانطور که تاکید شد شما باید اکانت خود را در بازی کالاف ثبت نمایید. برای انجام خرید های کالاف موبایل نیاز به مشخصات ورود شما به بازی می‌باشد. بازی کالاف دیوتی موبایل (به اختصار COD Mobile) دارای دو حالت مالتی پلیر و بتل رویال می‌باشد. در حالت بتل رویال دو نقشه وجود دارد که یکی Isolated بوده و دیگری Blackout نام دارد.

  • این بتل پس ویژه به شما اجازه می‌دهد تا برای خرید آیتم‌ها و اسکین‌های مختلف، تخفیفات زیادی را دریافت نمایید.
  • این سلاح بیشتر برای نبردهای نزدیک و متوسط به درد می‌خورد و برای اهداف راه دور گزینه مناسبی نیست.
  • با استفاده از یک سری ترفندها، می­توانید تجربه بهتری از این بازی داشته باشید و به راحتی دشمنان خود را شکست دهید.

بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. پرک‌ها امتیازات ویژه‌ای هستند که بر روی اسلحه یا کاراکتر بازی شما قرار می‌گیرند. استفاده از آن‌ها به شما قابلیت‌های منحصربه‌فردی اضافه می‌کند که در نبرد‌های نفس‌گیر با دشمن بسیار به‌درد‌تان می‌خورد. مثلا می‌توانید با نصب پرک fmj، حتی از پشت دیوار به دشمن شلیک کنیدو تیرهایتان را از دیوارهای باریک عبور دهید. اگر در میدان نبرد طبق استراتژی خودتان پیش نمی‌روید، بدانید که گرفتار استراتژی دشمن شده‌اید؛ و این یعنی شکست.

بخوانید  خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer

بازی کال آف دیوتی (Call of Duty)

در صورت تاخیر در انجام این اتفاق می­توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنید تا مشکل مجله خبری یک گیمرد را مورد بررسی قرار دهند. هر چقدر که شما تجهیزات بیشتری را مورد غارت قرار دهید، مطابق با شرایط بازی کالاف، سی پی رایگان دریافت می­کنید. کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی های معروف کمپانی اکتیویژن می­ باشد که به صورت رایگان عرضه شده و در دسترس دوستداران بازی­ های اکشن و تفنگی قرار داده شده است. در صورتی که شما از هواداران بازی های اکشن هستید، حتما باید بازی کال آف دیوتی را تجربه کنید.

مودهای مختلف کالاف

خرید جم فری فایر، خرید یوسی، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید یوسی پابجی موبایل و… از طریق فروشگاه اینترنتی ایران موجو برای تمامی دستگاه‌های موبایل از جمله اندروید و iOS قابل خرید می‌باشد. شما می‌توانید از سایت ایران موجو با سفارش و خرید الماس فری فایر، از امکانات ویژه و جذابی که در این بازی لحاظ شده نهایت استفاده را ببرید. این روزها بسیاری از بازی‌های ویدیویی ارزهای درون‌برنامه‌ای خاص خود را دارند.

سی پی – زمانبر

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. در صفحه بعدی می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و در حالت‌های مختلفی با آن‌ها بازی کنید. در این بازی همیشه فصل‌های جدیدی از راه می‌رسند که دنیایی از تجربه‌های جدید را برای شما رقم بزنند.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر