جمجمه و استخوان – انواع کشتی و انواع تفنگ توضیح داده شده است


یکی از مسیرهای اصلی پیشرفت در Skull and Bones ارتقاء کشتی و تجهیزات آن است. در شروع بازی شما باید روی یک قایق کوچک در دریاها حرکت کنید، اما در نهایت می توانید یک کشتی غول پیکر با توپ، مبلمان، زره و موارد دیگر بسازید.

در طول این سفر شما انواع مختلفی از کشتی ها و همچنین انواع سلاح ها را خواهید دید که عمدتاً از توپ تشکیل شده اند. این مهم است که بفهمید این نوع کشتی ها به چه معنا هستند و تفاوت بین یک توپ و توپ دیگر چیست تا بتوانید کشتی کاملاً متناسب با نیازها و سبک بازی خود بسازید.در زیر می توانید لیستی از انواع کشتی ها و توپ ها را مشاهده کنید. در جمجمه و استخوان.

در حال پخش: جمجمه و استخوان ها: همه چیزهایی که باید بدانید

انواع کشتی در جمجمه و استخوان

بر اساس همه چیزهایی که تاکنون در Skull and Bones دیده ایم، سه نوع کشتی اصلی وجود دارد: DPS، مخزن و پشتیبانی. هر کلاس کشتی یکی از این انواع را دریافت می کند که اندازه کشتی و مزایای ویژه آن را مشخص می کند. به عنوان مثال، یک کشتی پشتیبانی مانند Sentinel دارای امتیاز “Unburden” است که “خسارت شدید را تا 0.5٪ و سلامت بدنه را 0.5٪ در هر ثانیه بازیابی می کند.” از آنجایی که کشتی‌های پشتیبانی در کمک به کشتی‌های دوستانه تخصص دارند، مزیت‌های آن‌ها معمولاً حول محور درمان به یک روش یا روش دیگر متمرکز است.

یک کشتی از نوع نفتکش
یک کشتی از نوع نفتکش

از طرف دیگر، شما نوع کشتی DPS را دارید که در آسیب و اثرات وضعیت تخصص دارد. در نهایت، نوع نفتکش وجود دارد که متخصص در دفاع و تقویت کلی برای کاهش خسارات دریافتی است. شما می توانید توضیحات رسمی در بازی سه نوع کشتی را در زیر مشاهده کنید:

  • حمایت کردن: متخصص در کمک به کشتی‌های دوستانه، پشتیبانی در ارائه کمک‌هایی که می‌توانند به تغییر جریان یک نبرد کمک کنند برتر است.
  • DPS: متخصص در آسیب و جلوه های وضعیت، DPS سبک بازی تهاجمی را ترجیح می دهد.
  • مخزن: متخصص در محافظت در برابر آسیب های وارده، تانک در دفاع برتر است.

مهم است که به یاد داشته باشید هنگام قایقرانی از چه نوع کشتی استفاده می کنید، زیرا این می تواند تعیین کند که شما تا چه حد نسبت به دشمنان پرخاشگر هستید یا چگونه با اعضای حزب رفتار می کنید. اگر به صورت گروهی بازی می کنید، برای همه شما ایده آل است که انواع مختلفی از کشتی ها را داشته باشید تا بتوانید از تمام مزایایی که با هر نوع همراه است، بهره مند شوید.

بخوانید  این مجموعه 400 دلاری Lego Batcave بخشی از اسباب بازی و بخشی هنری است

انواع توپ در جمجمه و استخوان

حالا بیایید به سراغ انواع توپ هایی برویم که می توانید در کشتی خود در Skull and Bones مجهز کنید. من فقط در مورد اسلحه های خاص در بازی صحبت خواهم کرد، بنابراین این سلاح های دیگر مانند خمپاره، بمب، راکت و غیره را شامل نمی شود.

تفنگ بلند ریسک بالایی دارد و پاداش بالایی دارد.
تفنگ بلند ریسک بالایی دارد و پاداش بالایی دارد.

سه نوع اصلی توپ وجود دارد که در طول مدت حضور خود در Skull and Bones خواهید دید: کالورین، نیم توپ و تفنگ بلند. Culverin اولین توپی است که می توانید در کشتی خود مجهز کنید زیرا ابتدایی ترین توپ است. آسیب زیادی وارد نمی کند، اما سرعت بارگذاری مجدد نسبتاً سریع و دامنه کمی بالاتر از حد متوسط ​​دارد. این توپ چندین گلوله را به طور همزمان شلیک می کند و به شما این شانس را می دهد که اگر دقیق باشید آسیب زیادی وارد کنید. شما می توانید از Culverin در هر مکانی استفاده کنید، اما بهتر است از آن در بندر یا سمت راست کشتی خود استفاده کنید.

در مرحله بعد، Half-Cannon آسیب های Culverin را به روش های کوچکی بهبود می بخشد، در حالی که سرعت بارگیری مجدد بسیار بیشتر، اما برد کوتاه تر دارد. همچنین با Half-Cannon چندین تیر شلیک می کنید. همچنین برای بندر یا سمت راست کشتی شما بهترین است، اما فقط باید به یاد داشته باشید که هنگام شلیک Half-Cannon به کشتی بسیار نزدیک شوید.

در نهایت، Long Gun نوعی تفنگ تک تیرانداز شماست. شما با اسلحه بلند هر بار فقط یک توپ شلیک می کنید، اما این شلیک در صورت قرار گرفتن خوب می تواند آسیب زیادی وارد کند. برد لانگ گان حداکثر مقداری است که می توانید در جمجمه و استخوان داشته باشید، اما این به قیمت سرعت بارگذاری مجدد است. Long Gun برای کمان کشتی شما عالی است، زیرا می توانید توپ را به هر کجا که کشتی شما رو به رو است نشانه بگیرید و شلیک کنید.

بخوانید  تاد هاوارد می‌گوید، بازی Fallout 76 دارای قابلیت متقاطع نیست، زیرا به این شکل طراحی نشده است.

با پیشرفت در Skull and Bones، به غیر از توپ، به سلاح های بهتری نیز دسترسی خواهید داشت. با این حال، توپ ها هرگز درخشش خود را هنگام بازی شبیه ساز دزدان دریایی از دست نمی دهند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر