توسعه دهنده Life is Strange: True Colors با موج عظیمی از اخراج ها مواجه شده است

Deck Nine، سازنده بازی Life is Strange: True Colors، اعلام کرده است که 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد.

استودیو Deck Nine به لیست شرکت‌هایی اضافه شده است که در سال 2024 کارمندان خود را اخراج می‌کنند. این استودیو عناوینی مانند Life is Strange: True Colors و Life is Strange: Before the Storm را توسعه داده است و همچنین The Expanse: A Telltale Game را با همکاری ساخته است. با Telltale Games (که سال گذشته کارگران را اخراج کرد.) طبق گزارش رسانه ای IGN، این استودیو تقریباً 100 تا 130 کارمند داشت، به این معنی که بیش از 20 درصد از این افراد در معرض خطر اخراج بودند.

دک ناین در توییتی نوشت: «استودیو دک ناین، مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر در صنعت بازی‌های ویدیویی، تحت تأثیر شرایط بد بازار قرار گرفته است. امروز تصمیم گرفتیم 20 درصد نیروهای خود را اخراج کنیم. این بچه ها توسعه دهندگان شگفت انگیز، با استعداد و فوق العاده ای هستند. آنها در دوران تصدی خود تأثیر زیادی داشته اند و ما این تصمیم را ساده نگرفتیم.»

استفن فراستمدیر بازی دک ناین مدعی شد: “رئیس این استودیو برای کاهش تعداد کارگران اخراج شده تا حد ممکن حقوق خود را کاهش داد. این تیم دک ناین در قوی ترین حالت خود بود و وضعیت فعلی صنعت بازی های ویدیویی بسیار ناراحت کننده است. “

Kamina Drummer Explores The Explore: A Tale Series

این کاهش 20 درصدی نیرو در Deck Nine در عرض یک سال اتفاق افتاد و تعداد نامعلومی از افراد در ماه می سال گذشته از آن استودیو اخراج شدند. دو ماه اول سال 2024 برای صنعت بازی های ویدیویی بسیار سخت بوده است و تعداد اخراج ها در این مدت کوتاه از تعداد اخراج ها در سال 2023 بیشتر است.

بخوانید  مبارزه با The Rook را در تریلر جدید گیم پلی Redfall به نمایش بگذارید

بخش سرگرمی های تعاملی سونی اخیرا اعلام کرد که 900 کارمند خود را اخراج خواهد کرد. استودیوهایی مانند Naughty Dog، Insomniac Games، Gorilla و Firesprite تحت تأثیر اخراج قرار گرفته‌اند. استودیوی سونی در لندن نیز به طور کامل تعطیل شده است و توسعه تعدادی از انحصاری های پلی استیشن (شایعاتی) مانند راه اندازی مجدد Twisted Metal لغو شده است، اما به نظر می رسد Horizon چند نفره Gorilla ذخیره شده است. .

تحریریه مجله بازی یک گیمر