تاریخ انتشار Call Of Duty: Warzone Mobile اعلام شد و به زودی است

اکتیویژن رسماً اعلام کرد که بازی Call of Duty: Warzone Mobile در تاریخ 21 مارس عرضه خواهد شد. علیرغم نامش، این بازی دارای هر دو بتل رویال و بتل رویال است. و چند نفره سنتی این بازی همچنین دارای پیشرفت مشترک در Call of Duty: Modern Warfare III و Warzone است.

Warzone Mobile بر روی iOS و Android در دسترس خواهد بود و Verdansk و Rebirth Island در هنگام راه اندازی با پشتیبانی از 120 بازیکن در مسابقه در Verdansk و 48 بازیکن در Rebirth Island در دسترس خواهند بود. برای بازی چند نفره، نقشه های مورد علاقه طرفداران مانند Shipment، Shoot House و Scrapyard وجود خواهد داشت. برخی از حالت های موجود عبارتند از Team Deathmatch، Domination، Kill Confirmed و Search & Destroy، از جمله نسخه های هاردکور آنها.

البته در حال حاضر یک بازی محبوب Call of Duty برای موبایل وجود دارد، Call of Duty Mobile. اسناد فاش شده به عنوان بخشی از پیشنهاد نظارتی مایکروسافت برای خرید Activision Blizzard نشان می دهد که انتظار می رود Call of Duty Mobile با راه اندازی Warzone Mobile حذف شود. GameSpot برای توضیح بیشتر در مورد این موضوع با Activision تماس گرفته است.

Warzone Mobile مدتی است که از طریق یک برنامه دسترسی زودهنگام با انتشار محدود در دسترس است، بنابراین ممکن است قبلاً برخی از فیلم‌ها را دیده باشید. Activision گفت که از دوره دسترسی اولیه برای جمع‌آوری بازخورد، رفع اشکال‌ها و بهینه‌سازی استفاده می‌کند، با این هدف که بازی را تا حد امکان روان در زمان راه‌اندازی کند.

بخوانید  پیش خرید Bayonetta Origins برای مدت محدودی تخفیف دارد

زمان نشان خواهد داد که آیا این اتفاق می‌افتد، اما Activision گفت که در حال حاضر ده‌ها به‌روزرسانی مهم را در آزمایش‌های اولیه منتشر کرده و «هزاران» باگ را برطرف کرده است.

COD Warzone Mobile به زودی عرضه می شود
COD Warzone Mobile به زودی عرضه می شود

آلبوم عکس

هرکسی که پیش‌ثبت‌نام کند (طبق گفته اکتیویژن، ۵۰ میلیون قبلاً این کار را انجام داده‌اند) زمانی که بازی در ۲۱ مارس منتشر شود، این جوایز را دریافت خواهند کرد:

  • پوست اپراتور فانتوم “محکوم”.
  • طرح های اسلحه M4 “Archfiend” و X12 “Prince of Hell”.
  • وینیل “Foes Flame”.
  • نشان “تاریک آشنا”.

وقتی صحبت از پیشرفت مشترک به میان می‌آید، این بدان معناست که بازیکنان می‌توانند در هر یک از سه بازی – Warzone Mobile، Modern Warfare III، یا Warzone – سطح بالاتری داشته باشند و سطح مشترک، باز کردن قفل و پیشرفت پاس نبرد را در هر سه بازی مشاهده کنند. برای انجام این کار، بازیکنان باید با استفاده از شناسه Activision خود وارد شوند. تمام بسته‌های فروشگاهی که بازیکنان ممکن است در Warzone یا Modern Warfare III خریداری کرده باشند، در Warzone Mobile در دسترس خواهند بود، به‌جز «تعداد کمی» از بسته‌ها.

Warzone Mobile توسط Solid State Studios، Digital Legends، Beenox و Activision Shanghai توسعه یافته است. پس از خرید Activision Blizzard در سال 2023، اکنون کل سری Call of Duty در اختیار مایکروسافت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر