جاناتان میجرز می خواهد کانگ با مرد آهنین در MCU ملاقات کند

راه حل؟ انتقام‌جویان به گذشته سفر می‌کنند تا نسخه جوان‌تری از استارک را به خدمت بگیرند تا بزرگ‌ترش را متوقف کنند، ایده‌ای که در نهایت با فداکاری تونی بزرگسال برای متوقف کردن نقشه کانگ و هموار کردن راه برای خود جوان‌ترش به پایان رسید. پیش رفتن. سری کمیک درباره انسان. که برای چندین مشکل ادامه داشت تا اینکه رویداد Onslaught اساساً دکمه تنظیم مجدد را در این سناریو فشار داد.

دوران بسیار عجیبی بود، دهه 90 در تاریخ کمیک.
دوران بسیار عجیبی بود، دهه 90 در تاریخ کمیک.

Ant-Man and the Wasp: Quantumania یک شرور جدید و بزرگ را در قالب Kang the Conqueror به دنیای سینمایی مارول معرفی می کند که یک تهدید بزرگ توسط جاناتان میجرز به تصویر کشیده شده است. در حالی که سومین فیلم Ant-Man اولین نمایش کانگ را خواهد دید، او همچنین برای تهدید قدرتمندترین فانیان زمین در Avengers: Dynasty کانگ بازخواهد گشت. و فراتر ؟ میجرز می خواهد صفحه نمایش را با مرد آهنی رابرت داونی جونیور به اشتراک بگذارد.

جالب اینجاست که کانگ و استارک در کمیک های قدیمی مرد آهنی سابقه جذابی دارند. The Crossing یک خط داستانی مرد آهنی در اواسط دهه 90 بود که شامل خیانت تونی استارک به انتقام جویان پس از سال ها دستکاری توسط کانگ و تبدیل شدن به یک مامور مضاعف برای شخصیت شرور بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

میجرز گفت: “من به عنوان یک بازیگر، طرفدار بزرگ او هستم. فکر می کنم کاری که او با مرد آهنی انجام داد، هدیه ای به کل فرهنگ بود.” لایف هکر استرالیا. “من دوست دارم در مقابل او روی پرده قرار بگیرم تا ببینم چگونه فلسفه های ما، از نظر بازیگری و شخصیت، شخصاً با هم جور در می آیند. می دانید، من او را هنرمند جذابی می دانم، به همین دلیل مرد آهنی بسیار جذاب است. تصویر او از آهن. انسان بسیار جذاب است و جهان بینی و انرژی بسیار روشنی از انتقام جویان را نشان می دهد. و من فکر می کنم کانگ نمایانگر دوران متفاوتی است. دیدن این دو ژانر در کنار هم و کمی گپ زدن بسیار جالب خواهد بود.”

بخوانید  Disney Dreamlight Valley روستاییان جدید و بهبودهای عمده چند نفره را در به روز رسانی می اضافه می کند

میجرز سال بزرگی را در فیلم پیش رو دارد، زیرا این تهدید جدید در سطح انتقام‌جویان در 3 مارس در کرید III نیز روی پرده بزرگ نمایش داده می‌شود. برنامه فعلی مجموعه فیلم های فاز 5 مارول شامل Guardians of the Galaxy Vol. 3 در 5 می و The Marvels در 28 جولای، در حالی که مشترکین Disney+ می‌توانند منتظر فصل دوم What If?، Secret Invasion، فصل 2 Loki و Ironheart در طول سال 2023 باشند.