تیزر احتمالی Mortal Kombat 12 برای راه اندازی مجدد این سری

اما در لحظات پایانی ساعت از روی عدد 12 می پرد و روی عدد 1 می نشیند ظاهرا این تیزر نیز مانند اثر انفجاری تیزر قبلی به ریبوت سریال اشاره دارد. شاید دنیا دوباره ساخته شود و همه چیز از نو شروع شود. به خصوص با توجه به آخرین رویدادهای Mortal Kombat 11. در هر صورت، احتمالاً نباید زیاد منتظر بمانیم. چرا که اخیرا شایعاتی مبنی بر نمایش این بازی در ماه جاری یا در نمایشگاه بعدی پلی استیشن که احتمالا در تاریخ 4 ژوئن (25 اردیبهشت) برگزار می شود، منتشر شده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که تیزر جدیدی از بازی Mortal Kombat 12 استودیوی NetherRealm منتشر شده است. تیزر قبلی نشان داد که یک دانه شن در یک سندبلستر منفجر می شود، اما تیزر جدید بسیار قابل درک تر است. تیزر می گوید «تقریباً زمان است» و ساعت نزدیک به 12:00 را نشان می دهد.

دانلود فیلم آپارات

تیزر بازی Mortal Kombat 12 علاوه بر اشاره به رونمایی از این بازی در آینده ای نه چندان دور، احتمالاً به راه اندازی مجدد سری نیز اشاره می کند.

در حالی که جزئیات پلتفرم ها، شخصیت ها و زمان انتشار Mortal Kombat 12 در دسترس نیست، اخیراً شایعاتی در مورد اولین شخصیت مهمان بازی منتشر شده است.Jez Corden از Windows Central ادعا کرد که Pacemaker به صفوف مبارزان بازی خواهد پیوست که پس از The به شهرت رسیدند. جوخه انتحار و سریال HBO. در حال حاضر مشخص نیست که آیا جان سینا کشتی گیر حرفه ای WWE نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد یا خیر.

بخوانید  انتشار حالت New Game Plus برای بازی RoboCop: Rogue City در آپدیت جدید