شایعه: سونی یک بازی علمی تخیلی اعلام نشده برای PS5 و PC را لغو کرد

یکی از منابع داخلی به نام bogorad222 ادعا کرده است که سونی بازی علمی تخیلی اعلام نشده Final Strike Games را لغو کرده است.

از زمان عرضه پلی استیشن 5، سونی با عناوین انحصاری خود موفقیت های زیادی کسب کرده است و با انتشار Final Fantasy 16 می خواهد به همین مسیر ادامه دهد. اما عملکرد مطلوب سونی در این زمینه به معنای لغو هیچ یک از آثار آنها نیست. یکی از افراد داخلی به نام bogorad222 اخیراً در توییتر اعلام کرد که این ناشر، بازی تیراندازی علمی تخیلی اعلام نشده Final Strike Games، توسعه دهنده Rocket Arena را لغو کرده است.

فقط عکس پروفایل احمد خلیفه، مهندس سابق نرم افزار Final Strike Games منتشر شد و گفت که کارمندان استودیو روز گذشته اخراج شدند. بعلاوه، bogorad222 اعلام کرد که خبر لغو شدن بازی علمی تخیلی اعلام نشده Final Strike Games محرمانه بود، اما توسط تام هندرسون به اشتراک گذاشته شده توسط Insider Gaming Media.

در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا این بازی «تیراندازی اعلام‌نشده AAA PvP» Final Strike Games است که این استودیو از طریق وب‌سایت رسمی خود توسعه‌دهندگانی را برای کار روی آن استخدام می‌کند. ظاهراً این بازی که قرار بود برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه شود، 3 سال بود که در حال توسعه بود، اما هنوز 2 سال تا انتشار فاصله داشت. از همه مهمتر، نیروی کار Final Strike Games تا 40 درصد کاهش می یابد.

خبر لغو بازی ساخته شده توسط Final Strike Games و اخراج کارکنان این استودیو در حالی منتشر شد که سونی اخیرا خبر تعطیلی استودیو Pixelopus، سازنده Concrete Genie را اعلام کرده است. شوهی یوشیدا، رئیس توسعه دهندگان مستقل پلی استیشن اخیراً اعلام کرد که سونی قبلاً بازی های زیادی را لغو کرده است. پس باید دید چه عاملی تصمیم به لغو بازی معرفی نشده از استودیوی Final Strike Games گرفته است.

بخوانید  انتشار اولین تصویر از جانی کیج در Mortal Kombat 2