انتشار اولین تصویر از جانی کیج در Mortal Kombat 2


کارگردان سریال Mortal Kombat اد بون تصویری از پشت صحنه جانی کیج به همراه کارل اربن در Mortal Kombat 2 منتشر کرده است.

فیلمبرداری و تولید دنباله Mortal Kombat به دلیل اعتصاب بازیگران به طور رسمی متوقف شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین نگاه از جانی کیج در Mortal Kombat 2 منتشر شد. اد بون کارگردان مجموعه مورتال کامبت اخیراً عکسی را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است که در آن در کنار کارل اوربان بازیگر نقش جانی کیج در پشت صحنه Mortal Kombat 2 دیده می شود. اطلاعات، در این تصویر نگاهی کلی به گریم و ظاهر جانی کیج در فیلم داریم و این تصویر را در زیر مشاهده می کنید:

اد بون با بازیگر جانی کیج، کارل اربن در پشت صحنه Mortal Kombat 2

جسیکا مک نامی در نقش سونیا بلید، لودی لین در نقش لیو کانگ، جاش لاوسون در نقش کینو، لوئیس تان در نقش کول یانگ، مکد بروکس در نقش جکس، کارل اربن در نقش جانی کیج، تاتی گابریل در نقش جید، آدلین رودولف در نقش کیتانا، مارتین فورد در نقش شائو کان، دزموند چیام در نقش کینگ جرود، آنا تو نگوین در نقش ملکه سیندل و دیمون هریمن در نقش کوان چی از جمله بازیگرانی هستند که در Mortal Kombat 2 حضور خواهند داشت.

سایمون مک کویدکارگردان Mortal Kombat برای هدایت دنباله فیلم اکشن بازخواهد گشت. جرمی اسلیتر نویسنده سریال های Moon Knight و سریال The Umbrella Academy مسئولیت نوشتن فیلمنامه Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. تاریخ انتشار Mortal Kombat 2 هنوز مشخص نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Baten Kaitos 1 و 2 برای نینتندو سوییچ بازسازی شده اند