تصاویر جدید Deadpool 3 رایان رینولدز و هیو جکمن را نشان می دهد


اخیرا رایان رینولدز و هیو جکمن تصاویر جدیدی از پشت صحنه Deadpool 3 را به مناسبت سال جدید منتشر کردند.

فیلمبرداری و تولید Deadpool 3 همچنان قرار است در اوایل سال 2024 ادامه داشته باشد و در حال حاضر به دلیل تعطیلات کریسمس و سال نو، ساخت این فیلم متوقف شده است. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتصاویر جدیدی از پشت صحنه بازی Deadpool 3 منتشر شد. اخیرا هیو جکمن بازیگر نقش ولورین و رایان رینولدز بازیگر نقش ددپول عکس هایی از پشت صحنه ساخت فیلم ددپول ۳ به مناسبت سال جدید به اشتراک گذاشته اند.

ابتدا جکمن فیلمی از تجربه خود در سال 2023 منتشر کرد که در آن می توان او را در پشت صحنه فیلم Deadpool 3 در حال آرایش و آماده شدن برای بازی در نقش ولورین مشاهده کرد. رینولدز سپس عکسی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که در آن با لباس ددپول همراه با کارگردان شان لوی در پشت صحنه فیلم ددپول 3 در حال قدم زدن است که در زیر مشاهده می کنید:

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دلانی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (توپیندر) لزلی اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش منفی اصلی و متیو مکفادین در نقشی نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  هشدار: عاشق چت ربات های هوش مصنوعی نشوید! [تماشا کنید]

Deadpool 3 برای 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است. شان لویکارگردان فیلم های Free Guy و The Adam Project کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بودند، وظیفه نگارش فیلمنامه Deadpool 3 را با زیب ولز بر عهده دارند. ، رینولدز و لوی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر