تریلر فیلم The Outlast Trials منتشر شد

تریلر Outlast Trials Edition منتشر شده است که فضای خون آلود و متشنج بازی را به تصویر می کشد.

The Outlast Trials، یک بازی ترسناک بقا از استودیوی Red Barrels، فردا منتشر می شود در تاریخ 15 اسفند (5 اسفند) منتشر می شود و به همین مناسبت تریلر آن منتشر شده است. این تریلر پنج دقیقه ای فضا، داستان و المان های گیم پلی بازی را به نمایش می گذارد و فضای وهم آلود آن را نیز می توان مشاهده کرد. زمان انتشار این اثر را می توانید در تریلر مشاهده کنید.

از آپارات دانلود کنید

این بازی با نام Early Access در استیم از سال 2023 منتشر می شود. اما نسخه کامل فردا برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد اما با تکمیل عرضه، این نرخ افزایش خواهد یافت. تا فردا، کمتر پرداخت می‌کنید و همچنان کت و شلوار Grizzly Hazmat و 50 درصد تخفیف برای بسته شروع Reagent دریافت خواهید کرد.

فردا برای اولین بار این بازی ویدیویی بر روی کنسول ها عرضه می شود. قیمت این نسخه قیمت آن 40 دلار است و افرادی که پورت جدید را پیش‌سفارش کنند، یک کت و شلوار گریزلی هازمات دریافت خواهند کرد. نسخه لوکس پنجاه دلاری این بازی ترسناک شامل خود بازی، پاداش پیش خرید و بسته شروع Reagent است.

Outlast Trials سومین قسمت از این مجموعه است و پیش درآمدی برای دو بازی قبلی است. در این اکشن بازیکنان یک نمونه آزمایشگاهی از دوران جنگ سرد هستند و باید از آزمایش های وحشتناکی جان سالم به در ببرند. این بازی را می توان به صورت تک نفره یا مشارکتی انجام داد.

بخوانید  هیدتاکا میازاکی در مورد نسخه جدید Bloodborne صحبت می کند

فیلیپ مورینرد برلز، یکی از بنیانگذاران و طراحان بازی، درباره The Outlast Trials گفت: «به طور کلی فکر می‌کنم تجربه این کار به تنهایی به اندازه بازی کلاسیک Outlast ترس را منتقل می‌کند. اما بازی با دیگران استرس‌زاتر و پر از لحظات ترسناک است.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر