تریلر شروع سفر جاده ای هیجان انگیز جوئل و الی در قسمت چهارم The Last of Us

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات الی، دختری 14 ساله از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه استخدام می شود. آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن فقط به یکدیگر تکیه کنند.

تریلر تبلیغاتی قسمت چهارم از فصل اول The Last of Us پایان سفر جاده ای جواهر و الی پس از مواجهه با بازماندگان مسلح را نشان می دهد.

دانلود فیلم آپارات

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا همانطور که تامی، آروسلی ویت مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون همانطور که هنری، کایوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کاتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند.

کریک مازن خالق سریال چرنوبیل و نیل دراکمنخالق سری بازی Last of Us به عنوان تهیه کننده و نویسنده اجرایی سریال The Last of Us فعالیت می کند.بخش تلویزیونی Sony Pictures این اقتباس تلویزیونی را با همکاری PlayStation Productions تولید کرده است. اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز کارولین اشتراوسرئیس استودیو Naughty Doc و ایوان ولز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه کار کردند.

بخوانید  پرداخت هزینه تغییر بسته‌بندی RTX 4080 12GB توسط انویدیا

پس از یک اپیزود تکان دهنده حول محور شخصیت های نقش آفرینی بیل نیک آفرمن و فرانک با بازی مری بارتلت معلوم شد که Last of Ace بار دیگر بر سفر طولانی جواهر و الی تمرکز می کند. تریلر جدید نگاهی به سفر جاده ای شخصیت های اصلی داستان دارد. جولز و الی به زودی مجبور می شوند ماشین خود را رها کنند زیرا بازماندگان مسلح کشف می شوند. این تریلر کاتلین را با بازیگری نمایش می دهد ملانی لینسکی نیز پرداخت می کند

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که HBO تریلر تبلیغاتی جدیدی از قسمت چهارم فصل اول سریال The Last of Us را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. سکان این قسمت در دستان شماست جرمی وب بومی سازی شده است و اسکریپت آن کریگ مازن او را به سرزمین استبداد برد. این قسمت با عنوان لطفا دستم را نگه دارید در تاریخ 16 بهمن (5 فوریه) از شبکه HBO برای بینندگان پخش خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر