نشت بازی های رایگان PS Plus برای فوریه 2023 | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

تبلیغ “Live From PS5” نسخه های زنده چند بازی را از کتابخانه PS5 در قالب خبری محلی نمایش می دهد. نماهایی از مرد عنکبوتی، آلوی از هورایزن، کریتوس و آترئوس از خدای جنگ و بسیاری موارد دیگر را می بینیم. با این حال، در میان صحنه‌های آتش‌سوزی سریع که در انتهای ویدئو نشان داده می‌شود، دختری جوان در حالی که مشعل را در غاری تاریک در دست گرفته و یک شی درخشان بر روی پایه‌ای در مقابل او قرار دارد، نشان داده می‌شود. کاربران توییتر با چشم عقابی بلافاصله صحنه‌ها را دریافت کردند و این گمانه‌زنی را به وجود آورد که بازی جدید Uncharted با بازی ناتان و دختر النا، Cassie، در دست ساخت است. سونی در زمان نگارش این مطلب به طور رسمی در مورد شایعات اظهار نظر نکرده است.

در دیگر اخبار پلی استیشن، تبلیغ جدیدی برای PS5 در کانال رسمی پلی استیشن یوتیوب آپلود شده است و طرفداران Uncharted امیدوارند که به ماجراجویی جدیدی در فرنچایز Uncharted اشاره کند.

اگر سال گذشته OlliOlli World را از دست دادید، حتماً باید آن را از طریق PlayStation Plus امتحان کنید. این بازی اسکیت بورد اسکرول جانبی دارای اکشن سریع است. دسته های صاف و مجموعه ای متنوع از سطوح و چالش ها. در همین حال، Evil Dead یک بازی ترسناک بقا آنلاین است که در ژانر چند نفره نامتقارن همیشه در حال رشد قرار می گیرد. این بازی سال گذشته با بررسی‌های کلی مطلوب عرضه شد، بنابراین اگر به دنبال یک بازی جدید برای بازی با دوستان هستید، ممکن است مناسب باشد. Mafia: Definitive Edition برای کسانی که فضای جهان باز را دوست دارند، اما فکر می‌کنند که گاهی اوقات کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. یک بازسازی بزرگ از نسخه اصلی 2002، Mafia: Definitive Edition، رویکردی ساده در جهان باز دارد، زیرا تنها بر ماموریت‌های داستانی پراکنده در سراسر جهان تمرکز دارد.

بخوانید  Suicide Squad: Kill The Justice League Review - Loot World Order
تحریریه مجله بازی یک گیمر