اشاره احتمالی تبلیغ تلویزیونی پلی استیشن 5 به بازی Uncharted 5


تبلیغات تلویزیونی جدید سونی احتمالاً به توسعه نسخه دیگری از سری بازی های Uncharted با شخصیت کیسی دریک اشاره دارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی را برای پلی استیشن 5 پخش کرده است. به نظر می رسد این تبلیغ به Uncharted 5 اشاره دارد، دنباله اعلام نشده Uncharted 4: A Thief’s End.

تبلیغات تلویزیونی جدید سونی با عنوان Live from PS5 شامل تعدادی بخش لایو اکشن است که برخی از خاطره انگیزترین بازی های پلی استیشن مانند God of War، Gran Turismo، Horizon و Marvel’s Spider-Man را در خود دارند. با این حال، در بخشی از این ویدئو، زن جوانی در حال کاوش در غار با مشعل نشان داده می شود و پس از یافتن یک اثر استثنایی، اقدام به گردگیری غار می کند.

این بازی شبیه هیچ یک از بازی های منتشر شده یا حداقل معرفی شده برای پلی استیشن 5 نیست و طرفداران گمان می کنند که این قسمت بعدی از سری Uncharted است که هنوز معرفی نشده است. استودیو پلی استیشن سونی. طرفداران معتقدند این بانوی جوان کیسی دریک، دختر ناتان و النا است که در پایان Uncharted 4 معرفی شد.

سونی در توضیح این تبلیغ تلویزیونی می نویسد: “تجاری جدید به سبک شبکه خبر زنده به طیف گسترده ای از تجربیات در حال وقوع در دنیای پلی استیشن 5 اشاره می کند. سعی کنید همه مراجع را به بازی ها پیدا کنید.

استودیوی Naughty Dog قبلا اعلام کرده بود که سری بازی های محبوب Uncharted را متوقف کرده است. با این حال، یک آگهی استخدام در سال گذشته نشان داد که یکی از استودیوهای داخلی سونی در حال کار بر روی قسمت جدیدی از یک سری بازی محبوب با Naughty Dog Consulting است. اگرچه همه چیز حکایت از توسعه نسخه بعدی Uncharted دارد، اما در حال حاضر، طرفداران باید انتظارات خود را کنترل کنند و منتظر انتشار اطلاعات بیشتر توسط منابع رسمی باشند.

بخوانید  مری جین، هری آزبورن و ونوم در تریلر New Marvel's Spider-Man 2

دانلود فیلم آپارات