تام کروز: اول اوپنهایمر و بعد باربی را تماشا خواهم کرد


تام کروز در اکران فیلم Mission Impossible 7 در مورد اولویت تماشای فیلم های اوپنهایمر و باربی صحبت کرد.

تام کروز تولد 61 سالگی خود را با نمایش ویژه فیلم Mission: Impossible Dead Reckoning Part One در روز دوشنبه در استرالیا در مرکز همایش بین المللی دارلینگ هاربر در سیدنی جشن گرفت. او که گاهی او را سخت کوش ترین بازیگر هالیوود می نامند، تصمیم گرفت در روز تولدش نیز سخت کار کند. در پیش نمایش فیلم Mission Impossible 7 علاوه بر او، هیلی آتول، پم کلمنتیف و سایمون پگ دیگر ستاره های این فیلم نیز حضور داشتند.

اما اینکه اکران جدیدترین فیلم ماموریت غیرممکن با وجود افتتاحیه فیلم باربی با بازی مارگو رابی به بزرگترین رویداد شهر تبدیل شده است، قدرت تام کروز و آثار اکشن و هیجان انگیز او را نشان می دهد که این فیلم پر ستاره را به چالش می کشد. . دو فیلم باربی و اوپنهایمر در تاریخ انتشار در 21 ژوئیه (30 ژوئیه) خواهد بود، فیلم هایی وجود دارند که می توانند رقابت جذابی در گیشه برای جذب مخاطب داشته باشند و تام کروز به خوبی از اهمیت این موضوع آگاه است.

وی در بخشی از سخنان خود در حاشیه این مراسم گفت: من با تماشای فیلم ها در پرده بزرگ بزرگ شدم و هنوز هم آنها را به همین شکل دوست دارم و تجربه را دوست دارم. توجه به عنوان یک جامعه و به عنوان یک صنعت.» من همیشه به سینما می روم.

جشن تولد تام کروز در اولین نمایش Mission: Impossible Dead Reckoning Part One

وقتی از رقابت بزرگ باکس آفیس بین باربی و اوپنهایمر صحبت می کنیم کروز به عنوان دو فیلم موردانتظار که در یک روز اکران می شوند، قرار است آنها را پشت سر هم در سینماها تماشا کند: «آخر این هفته هر دو فیلم را می بینم. من جمعه اول اوپنهایمر را دوست دارم من نگاه خواهم کرد و سپس “من شنبه باربی را می بینم.”

بخوانید  اسباب بازی های فیلم Super Mario Bros. در آمازون تخفیف داده می شوند

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One قرار است در 14 جولای اکران شود و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در 28 ژوئن 2024 منتشر خواهد شد. تام کروز اولین بار در سال 1996 نقش اتان هانت را بازی کرد.

تام کروز در اولین نمایش Mission: Impossible Dead Reckoning قسمت اول

در سن 61 سالگی، به نظر می رسد کروز هیچ برنامه ای برای کاهش سرعت ندارد. در واقع، او به دنبال رقابت با هریسون فورد، یکی دیگر از اسطوره های سینما است که پنجمین فیلم از مجموعه ایندیانا جونز را در سن 80 سالگی فیلمبرداری کرد. کروز گفت: «هریسون فورد یک افسانه واقعی است. امیدوارم بتونم با این سن ادامه بدم. البته هنوز 20 سال فرصت دارم تا به آن برسم. امیدوارم زمانی که به سن او رسیدم به ساخت فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» ادامه دهم.»

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر