تاریخ انتشار ریبوت فیلم The Crow با بازی بیل اسکاشگارد به تعویق افتاد

Lionsgate اعلام کرده است که ریبوت فیلم The Crow با بازی بیل اسکاشگارد کمی دیرتر از زمان برنامه ریزی اولیه وارد سینماها می شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونریبوت فیلم Crow اندکی پس از آن اکران خواهد شد. لاینزگیت اعلام کرد که ریبوت کلاغ دیگر قرار نیست در تاریخ 7 ژوئن 2024 (17 ژوئن 1403) اکران شود و اکنون این فیلم اکشن قرار است در 23 آگوست 2024 (2 سپتامبر 1403) با تاخیر اکران شود. حدود دو ماه دلیل این تاخیر اعلام نشده است، اما با توجه به واکنش‌های متفاوتی که اولین نمایش فیلم داشت، این احتمال وجود دارد که Lionsgate تصمیم گرفته باشد که فیلم را در فضای کمتر رقابتی اکران کند.

بیل اسکاشگارد در نقش اریک دروون با نام مستعار کرو، اف‌کا توئیگز در نقش شلی وبستر، ایزابلا وی در نقش زدی، دنی هیوستون، لورا برن، سامی بوگل و جردن بولگر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ریبوت کلاغ حضور داشته و بازی کرده‌اند. روپرت سندرز کارگردان فیلم سفید برفی و شکارچی و روح در پوسته این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از زک بالین و ویل اشنایدر کارگردانی کرده است.

کلاغ بر اساس کتاب کمیک جیمز اوبار، داستان اریک دراون جوان را دنبال می کند که پس از قتل توسط یک کلاغ به زندگی بازگردانده می شود و این شانس را پیدا می کند که قاتلان و عشق خود را نجات دهد. Take Revenge اولین تریلر Crow بسیار شبیه به فیلم های John Wick بود. براندون لی در سال 1994 در فیلم کلاغ نیز این نقش را بازی کرد.

بخوانید  Assassin's Creed Mirage | سعی کنید به ریشه ها برگردید

تحریریه مجله بازی یک گیمر