نام و تاریخ اکران فیلم اکشن جدید گای ریچی با بازی هنری کاویل و جیک جیلنهال

لاینزگیت رسما نام و تاریخ اکران فیلم اکشن جدید گای ریچی کارگردان با بازی هنری کاول و جیک جیلنهال را در CinemaCon امسال اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران و نام فیلم بعدی گای ریچی، کارگردان آثاری چون قفل، استوک و دو بشکه سیگار، قاپ، هفت تیر، دو دنباله شرلوک هلمز، آقایان، خشم انسان، عملیات ثروت: روس د گور و عهد. Lionsgate در کنفرانس CinemaCon خود تایید کرد که فیلم اکشن جدید گای ریچی کارگردان فیلم In The Grey نام دارد.

فیلم In The Grey نیز قرار است نمایش داده شود در 17 ژانویه 2025 (28 ژانویه 1403) منتشر خواهد شد. هنری کاول، جیک جیلنهال، ایزا گونزالس، راسمند پیک، کارلوس باردم و فیشر استیونز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم اکشن به ایفای نقش پرداخته اند. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات In The Grey در دسترس نیست، اما گفته می شود این فیلم اکشن گروهی را دنبال می کند که در دنیای جنایتکاران و فضای قانونی فعالیت می کنند.

گای ریچی

ریچی کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه In The Grey را بر عهده داشت. وزارت جنگ غیرقانونی فیلم اکشن آینده گای ریچی است که در 19 آوریل 2024 (31 آوریل 1403) اکران خواهد شد. ریچی در این فیلم با کاول و گونزالس همبازی است و پیش از این در فیلم The Covenant با جیلنهال کار کرده است. ریچی در حال حاضر فیلم Fountain of Youth را برای اپل کارگردانی می کند که در آن جان کرازینسکی، ناتالی پورتمن، ایزا گونزالس، دامنل گلیسون، لاز آلونسو، آرین موید و کارمن اجوگو ایفای نقش می کنند.

بخوانید  انتشار گیم پلی جدید بازی Atomic Heart با محوریت نبرد با یکی از باس های بازی

هنری کاول، ایزا گونزالس، آلن ریچسون، هنری گلدینگ، هنری زاگا، الکس پتیفر، کری الوز، هیرو فاینس تیفین، پاپس اولوسان موکون، فیشر استیونز، فردی فاکس، کارلوس باردم، تیل شوایگر، آنها از جمله بازیگران فیلم وزارت جنگ غیرقانونی هستند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم از وقایع واقعی الهام گرفته شده و آنها را با وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا و داستان های جیمز باند نوشته ایان فلمینگ در طول جنگ جهانی دوم ترکیب می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر