به‌روزرسانی آوریل Xbox: همه چیز جدید در اینجا وجود دارد

مایکروسافت در این ماه ویژگی‌های جدیدی را برای برنامه ایکس باکس برای رایانه شخصی و همچنین کنسول‌های ایکس‌باکس معرفی کرد که مرکز بازی‌ها به‌عنوان مهم‌ترین افزونه معرفی شده‌اند. هاب های بازی رایانه شخصی برای اولین بار در ماه فوریه آزمایش شدند و به عنوان نقطه فرود عنوانی عمل می کنند که پیشرفت شما همراه با افزونه های احتمالی و اخبار توسعه دهندگان نمایش داده می شود. آنها بسیار شبیه یک صفحه Steam برای یک بازی هستند.

هاب های بازی در برنامه Xbox برای رایانه شخصی نیز عکس های گیم پلی شما را نمایش می دهند.علاوه بر این، صفحه نمایه نشان می دهد که چه دوستانی در حال بازی هستند و چند ساعت را به این تجربه اختصاص داده اند.

این مرکز بازی Sea of ​​Thieves در برنامه Xbox برای رایانه شخصی است.
این مرکز بازی Sea of ​​Thieves در برنامه Xbox برای رایانه شخصی است.

به روز رسانی آوریل همچنین شامل تست یک زیر منوی جدید با بخش Xbox Game Pass در رایانه شخصی است. مایکروسافت می‌گوید این دکمه‌ها شما را به بازی‌های ناشران منتخب مانند Riot Games و عناوین EA Play هدایت می‌کنند.

در مورد کنسول های ایکس باکس، تغییرات کوچک اما قابل توجه است. اکنون می‌توانید هنگام گپ زدن در Discord، تابلوهای صوتی دیگران را بی‌صدا کنید. در مرحله بعد، سیستم‌های ایکس‌باکس به شما اطلاع می‌دهند که فضای ذخیره‌سازی در OneDrive هنگام آپلود عکس‌های بازی محدود شود و در نهایت، ممکن است محدودیت‌هایی در نصب و حذف بازی برای برخی از کاربران Xbox اعمال شود. به عنوان مثال، می‌تواند مانع از دانلود یکسری عناوین توسط یک کودک کوچک‌تر شود، که می‌تواند برای کسانی که محدودیت داده دارند مفید باشد.

Xbox Game Pass نیز در ماه آوریل شاهد برخی موارد اضافه شد و Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition امروز در سرویس اشتراک قرار گرفت. اما شش بازی نیز مانند Back 4 Blood در این ماه منتشر خواهند شد.

بخوانید  توسعه دهندگان Helldivers 2 اولین ربات خود به نام Exo-45 Patriot را به زودی معرفی کردند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر