سفینه های فضایی سوپر ویرانگر Helldivers 2 حتی ارتقاهای بیشتری دریافت می کنند

در Helldivers 2، بازیکنان اکنون می توانند مدهای Tier 4 را برای Super Destroyers خود خریداری کنند و توانایی های هر Helldivers را بهبود بخشند و Stratagems را کشنده تر کنند.

برای افراد ناآشنا، هر بازیکن در Helldivers 2 به یک سفینه فضایی به نام Super Destroyer مجهز است. در بین ماموریت‌ها، بازیکنان به کاوش در Destroyer می‌پردازند تا Helldiver خود را سفارشی کنند، وضعیت جنگ کهکشانی را بررسی کنند و کشتی خود را برای سلاح‌ها و استراتژی‌های زمینی بهتر ارتقا دهند. ماژول های جدید Tier 4 قابلیت های Super Destroyer را بیشتر می کنند.

در حال پخش: تریلر Helldivers 2 – Warbond: Democratic Detonation

به عنوان مثال، XXL Weapons Bay علاقه مند به Eagle Stratagem است که چندین بمب پرتاب می کند، بنابراین آنها یک بمب اضافی را رها می کنند. بهبود Burn Deck آسیب آتش سوزی در Stratagems را تا 25% افزایش می دهد. ارتقای روش بسته بندی برتر به جعبه های تامین مجدد اجازه می دهد تا سلاح های پشتیبانی را با حداکثر تعداد مجلات قابل حمل پر کنند. اکثر مدها از این نوع هستند، انواع خاصی از استراتژی‌ها را تقویت می‌کنند تا قوی‌تر شوند، اما اساساً نحوه عملکردشان را تغییر نمی‌دهند.

Helldivers 2 همچنین اخیراً آخرین پیوند جنگی خود را منتشر کرد: Democratic Detonation. Warbond (معادل پاس نبرد Helldivers) سلاح های انفجاری و همچنین لباس های سبک را برای گسترش دموکراسی اضافه می کند. در اوایل این هفته، بازیکنان موفق شدند کل گروه دشمن را از بازی بیرون کنند، اگرچه عواقب آن بسیار گسترده بود. این باید دید

تحریریه مجله بازی یک گیمر