تاریخ انتشار جدید Game Plus Alan Wake 2 اعلام شد


Remedy Entertainment اعلام کرده است که طرفداران چه زمانی باید انتظار داشته باشند که حالت New Game Plus راه خود را به Alan Wake 2 باز کند.

Remedy قبل از انتشار Alan Wake 2 اعلام کرد که طرفداران باید انتظار New Game Plus را پس از انتشار بازی داشته باشند، توسعه دهندگان اخیراً به انتشار قریب الوقوع این حالت اشاره کرده اند و اکنون در جدیدترین اخبار بازی، Remedy از عرضه New رونمایی کرد. Game Plus برای Alan Wick 2 در The Game Awards 2023.

Remedy Entertainment تایید کرده است که New Game Plus در 11 دسامبر برای Alan Wake 2 منتشر خواهد شد. این حالت با به روز رسانی رایگان The Final Draft در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. حالت جدید Game Plus به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با حفظ سلاح‌ها، افسون‌ها و ارتقاء، بخش جدیدی از بازی را شروع کنند.

به‌روزرسانی پیش‌نویس نهایی، دشواری Nightmare و روایتی جایگزین با محتوای ویدیویی و صفحات دست‌نویس جدید را معرفی می‌کند. در سال 2024، Alan Wake 2 از دو بسته الحاقی به نام‌های Night Springs و The Lake House استقبال می‌کند که تاریخچه غنی محصول را بیشتر گسترش می‌دهد.

بازی Alan Wake 2 روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه شخصی قابل تجربه است. این بازی ترسناک برنده «بهترین داستان سرایی»، «بهترین کارگردانی هنری» و «بهترین کارگردانی بازی» در The Game Awards 2023 شد، اما نتوانست برنده «بهترین بازی سال» شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ انتشار Spider-Man 2 اعلام شد