تاریخ انتشار Spider-Man 2 اعلام شد


برایان اینتیهار، مدیر خلاق Marvel’s Spider-Man 2، در جریان حضور جف کلی در Summer Game Fest 2023، تاریخ انتشار مرد عنکبوتی 2 برای پلی استیشن 5 را فاش کرد.

کارگردان خلاق بازی Spider-Man 2 از استودیو Insomniac Games با حضور در مرحله رویداد Summer Game Fest 2023 ضمن ارائه اطلاعات جدیدی از داستان و شخصیت های بازی، تاریخ انتشار این بازی را رسما اعلام کرد. پخش تیزر کوتاه چند ثانیه ای که فقط شامل تاریخ انتشار بازی Spider-Man 2 در 20 اکتبر 2023 (28 اکتبر) شرق. بنابراین باید تا پایان تابستان برای انتشار آخرین بازی PS5 Spider-Man صبر کنیم. این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در دسترس است.

دانلود از آپارات

برایان در مورد شخصیت های مرد عنکبوتی 2 اعلام کرد که شخصیت ونوم در این بازی داستانی کاملا اورجینال خواهد داشت و خبری از شخصیت ادی براک نخواهد بود. وی همچنین تایید کرد که در داستان بازی انتظار شرورهای بیشتری وجود دارد.از دیگر جزئیاتی که در مورد بازی Spider-Man 2 ذکر شد، باید اشاره کرد که منطقه بازی در مناطقی از منهتن، کوئینز دوبله شده است. و سایر نقاط نیویورک در این مصاحبه چندین تصویر هنری از بازی Marvel’s Spider-Man 2 به نمایش گذاشته شد که تصویر روی جلد بازی نیز یکی از آنها بود.

تصویرسازی از مرد عنکبوتی 2 مارول

به تازگی ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی Spider-Man 2 به نمایش گذاشته شده است در طول این تریلر، پیتر پارکر در حال نابودی دشمنان خود با ظهور Venom دیده می شود. مهارت های پیتر پارکر در قالب Venom متفاوت و منحصر به فرد است تا کاربر بتواند تجربه ای متنوع از ظاهر اصلی خود داشته باشد. در ادامه تریلر، به دلیل ساختار منظره ای که می بینیم، بازیکن کنترل مایلز مورالس را به دست می گیرد. بنابراین، مراحلی را خواهیم دید که به شما اجازه می دهد تا تجربه ای هیجان انگیز را در قالب پیتر پارکر و مایلز مورالس داشته باشید.

بخوانید  رونمایی کپکام از فهرست کامل مبارزان Street Fighter 6

استودیو Insomniac Games همچنین تایید کرده است که Marvel’s Spider-Man 2 دارای قابلیت co-op نخواهد بود و در عوض به طور کامل بر روی یک “ماجراجویی حماسی تک نفره” تمرکز خواهد کرد.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

iPins، اسپانسر پوشش زنده ZOOMG از جشنواره بازی تابستانی، کارت های هدیه پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو را با کد تخفیف ZOOMG خریداری کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر