تاخیر در انتشار نسخه نسل هشتم بازی میراث هاگوارتز

علاوه بر این، برادران وارنر. گیمینگ در یک پرسش متداول تایید کرده است که نسخه لوکس هاگوارتز Legacy برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دیگر شامل 72 ساعت پاداش دسترسی زودهنگام نخواهد بود. این ناشر اعلام کرده است که برای اینکه همه بازیکنان در اسرع وقت وارد ماجراجویی میراث هاگوارتز شوند، نسخه استاندارد و لوکس به طور همزمان روی کنسول های نسل هشتم در تاریخ 4 آوریل منتشر می شود.

در حساب توییتر بازی میراث هاگوارتز، برادران وارنر. اعلام کرد که تاریخ انتشار نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به 4 آوریل 2023 (15 آوریل 1402) و نسخه نینتندو سوییچ به 25 جولای 2023 (3 آگوست 1402) به تعویق افتاده است. همچنین این ناشر هنوز مشخص نکرده است که آیا نسخه Nintendo Switch به صورت بومی یا فقط از طریق یک سرویس ابری در دسترس خواهد بود. با توجه به این تاخیر اعلام شده، به نظر می رسد WB ​​Games زمان زیادی برای انتشار جزئیات بیشتر در مورد نسخه نینتندو سوییچ Hogwarts Legacy دارد.

می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

اگرچه بخش بازی های برادران وارنر. تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy را فوریه 2023 اعلام کرد، به نظر می رسد برنامه های Avalanche Software برای این بازی اکشن، نقش آفرینی و جهان باز تغییر کرده است. در همین راستا، شرکت ناشر WB Games اعلام کرده است که نسخه‌های نسل هشتم و نینتندو سوییچ هاگوارتز Legacy کمی دیرتر از زمان مورد انتظار به دست طرفداران خواهد رسید.

بخوانید  استعفای جاستین رویلند از استودیو سازنده High on Life

همانطور که توسط برادران وارنر اعلام شد، تاریخ انتشار نسخه‌های نسل هشتم و نینتندو سوییچ بازی میراث هاگوارتز به تعویق افتاد.

مراسم انتخاب گروهی در مدرسه هاگوارتز در بازی میراث هاگوارتز

با این حال، کاربران پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های نسل نهم نگران تاخیر در زمان عرضه نخواهند بود. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، نسخه‌های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X Xbox Series S Hogwarts Legacy برای 10 فوریه 2023 برنامه‌ریزی شده است. بازیکنانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند نیز می‌توانند بازی را سه روز زودتر (7 فوریه) شروع کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر