به عمق آلن ویک ۲ شیرجه بزنید

مصاحبه با آلن ویک ۲

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

ما دریاچه نداریم، اما اقیانوسی از محتوا داریم که به Alan Wake 2 می آیند، پس آن را در اینجا با ما نگه دارید تا پیش از انتشار بازی در 17 اکتبر به کشف این راز ادامه دهیم.

اندازه:

سم لیک واضح است: برخی از اسرار بهتر است بدون پاسخ رها شوند. با این حال، نمی‌توانیم به چند نخ آویزان خیره شویم و از خود بپرسیم که آیا یا چگونه ممکن است در Alan Wake 2 به خوبی به هم گره بخورند.

آلن ویک 2 مکس پین را معرفی می کند… به نوعی

اندازه:

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

ما غواصی عمیق انحصاری را در Saga Anderson، رهبر جدید Alan Wake 2 دریافت کردیم. گفتگوی ما را با ملانی لیبورد بازیگر، هانا پرایس کارگردان اجرا و کارگردان خلاق سم لیک بخوانید و دریابید که چرا ساگا به همان اندازه که آلن به ساگا نیاز دارد به آلن نیاز دارد.

سام لیک در سفر طولانی برای ساختن آلن ویک 2

Alan Wake داستانی پر از رمز و راز است، بنابراین ما با لیک در مورد چگونگی حل (یا حل نکردن) سوالاتی که Remedy در بازی های خود مطرح می کند صحبت کردیم. به گفته او (و استفان کینگ) این است که چرا گاهی معمای بی پاسخ برای ما طولانی ترین مدت باقی می ماند.

Remedy می گوید که آلن ویک که هنوز خسته است، استقامت بهتری خواهد داشت

Alan Wake 2 Gameplay Impressions | پارتی بازی تابستانی 2023

Beyond Alan Wake 2: همه بازی هایی که Remedy روی آنها کار می کند

در دسامبر 2021، Alan Wake 2 رسما معرفی شد. ما نگاهی دقیق به اولین تریلر انداختیم و 20 سرنخ در مورد داستان بازی به دست آوردیم.

بخوانید  Pokemon Trading Card Game Pocket به دنبال حل یک مشکل دیرینه است

تریلر تابستان 2023

ثبت نام کنید یا وارد شوید

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

در میان صحبت‌های عمیق‌تر، جزئیات جالب دیگری درباره Alan Wake 2 یاد گرفتیم: آلن روی کاردیوی خود کار می‌کرد.

Remedy می گوید Alan Wake در Fortnite یک احتمال است

Alan Wake 2 قرار است در تاریخ 17 اکتبر برای کنسول های نسل فعلی و رایانه های شخصی عرضه شود. این باعث می‌شود که زمان مناسبی برای هالووین باشد، زیرا دنباله 13 ساله اولین تلاش Remedy در ژانر بقا-ترسناک است. ما خودمان مشتاقانه منتظر راه اندازی بازی هستیم، به طوری که قبلاً اخبار مرتبط با بازی، از جمله مصاحبه با استودیو و بازیگران، بیش از چند مقاله تئوری و ویدیوهای جدید برای فرو رفتن در آن، پست کرده ایم. دریاچه دیگ بود.

از نمایشگاه Summer Game Fest Play Days، بیش از 30 دقیقه فیلم جدید Alan Wake 2 را دیده‌ایم. حتماً واکنش مکتوب ما را اینجا ببینید یا نسخه ویدیویی زیر را ببینید.

آنچه در Summer Game Fest آموختیم

ما فکر می‌کردیم یافتن همه آن‌ها در یک مکان برای شما آسان‌تر خواهد بود، بنابراین اگر به دنبال گزارش‌ها، مصاحبه‌ها و ویژگی‌های اختصاصی و اصلی Alan Wake 2 هستید، دیگر دنبال آن نباشید.

تریلر Dissections of Alan Wake 2

اخیراً در موارد متعددی این شانس را داشته ایم که با Remedy بنشینیم، بنابراین مطمئن شوید که مصاحبه های عمیق ما را که طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد، دنبال کنید.

با ساگا اندرسون، قهرمان جدید Remedy آشنا شوید

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

ما دوباره با لیک آشنا شدیم تا بفهمیم چرا آلن ویک 2 13 سال طول کشید تا وجود داشته باشد – و چرا او هرگز از این باور که این اتفاق در طول مسیر رخ خواهد داد، دست برنداشت.

سم لیک در معمای بی پاسخ

برای اطلاعات بیشتر در مورد پوشش جشنواره بازی تابستانی، حتماً بحث ما را در مورد پنج چیز که در طول قرار ملاقاتمان با Remedy یاد گرفتیم، بررسی کنید. اینها هم مربوط به گیم پلی و هم داستان هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

گیم پلی رسمی Alan Wake 2 Anderson Saga