بهترین گیرنده های Madden 24 WR: Top Wide Receivers بر اساس رتبه OVR



بالاخره زمان یک سال جدید در Madden فرا رسیده است و هفته رتبه بندی شروع کمپین 2023-24 را آغاز کرد. پس از اینکه در ابتدا جاستین جفرسون را به عنوان اولین عضو کلاب Madden 24 99 معرفی کرد، حساب رسمی توئیتر Madden تمام رتبه‌بندی‌های OVR برای هر گیرنده گسترده در بازی را فاش کرد.

البته این ده گیرنده برتر بودند که بیشترین توجه را به خود جلب کردند. در مقایسه با سال گذشته، مطمئناً چند چهره آشنا در بین ده نفر برتر وجود دارد، اما چند شگفتی نیز از بازی درخشان در فصل 2022-23 وجود دارد. مثل همیشه، این رتبه‌بندی‌ها ممکن است در سال آینده تغییر کنند، بنابراین طرفداران نباید خیلی به موقعیت هر گیرنده وابسته شوند. با این حال، در حال حاضر، طرفداران می توانند ده گیرنده عریض برتر را برای شروع سال در Madden 24 ببینند.

در حال پخش: تریلر رسمی Madden 24

10 WR برتر در Madden 24

تقریباً همیشه حداقل یک گیرنده عریض در 99 Club of Madden وجود دارد و امسال این جایزه متعلق به جاستین جفرسون، ستاره Minnesota Vikings است. جفرسون در فصل جوانی خود، طرفداران و مخالفان را به طور یکسان خیره کرد و موفق شد داوانته آدامز را به عنوان تنها گیرنده کلاب 99 از سلطنت خلع کند. زمان نشان خواهد داد که آیا جفرسون می تواند کنترل خود را در همان نقطه حفظ کند، زیرا گیرنده های شگفت انگیزی درست پشت سر او در رده بندی کمین کرده اند.

1. جاستین جفرسون – 99 OVR

جفرسون نیازی به معرفی ندارد زیرا ستاره بودن خود را با یک فصل فوق العاده دیگر ثابت کرد. 1800 یاردی و شکارهای معجزه آسای او هفته به هفته باعث شد او در باشگاه 99 جایگاهی کسب کند و همه نشانه ها حاکی از آن است که او برای سال های آینده در آنجا بماند.

2. Tyreek Hill – 98 OVR

پس از یک سال حضور در سیستم Mike McDaniel در میامی، Tyreek Hill تنها رتبه OVR خود را در Madden 24 بهبود بخشیده است. هیل از ابتدای سال گذشته یک امتیاز افزایش یافت و اکنون دومین گیرنده بالاترین امتیاز در بازی است. مثل همیشه. ، بهترین ویژگی هیل سرعت اوست. اکثر گیرنده‌های دیگر به سرعت 99 OVR هیل نزدیک نمی‌شوند و او را به یکی از بهترین تهدیدات پایین‌تر در هر حمله تبدیل می‌کند.

3. داوانته آدامز – 97 OVR

در حالی که آدامز مطمئناً فصل بدی را در فصل 2022-23 نداشت، او به اندازه کافی قوی نبود که بتواند جایگاه خود را در باشگاه 99 حفظ کند. ستاره Raiders اکنون جیمی گاروپولو را خواهد داشت که به سمت او توپ پرتاب کند، چیزی که به نظر نمی رسد ارتقاء یا تنزل نسبت به Saints QB Derek Carr فعلی باشد. به جرات می توان گفت که می توانیم انتظار تولید مشابهی از آدامز در این فصل داشته باشیم، اما آیا برای سبقت گرفتن از هیل یا جفرسون کافی است؟

بخوانید  Destiny 2 Heist: Battlegrounds Moon Guide - How to Complete Season of Seraph New Activity

4. استفون دیگز – 96 OVR

استفون دیگز ممکن است کمپین 2023-24 را با ترسی برای طرفداران بوفالو آغاز کرده باشد، اما او یک بیل باقی ماند و همه نشانه ها نشان می دهد که او و کیو بی جاش آلن یک سال درخشان دیگر را با هم خواهند داشت. Diggs یک گیرنده فوق‌العاده همه جانبه باقی می‌ماند که بازیکنان می‌توانند هنگام پرتاب نزدیک به خط کناری به آن اعتماد کنند.

5. کوپر کوپ – 96 OVR

کوپر کوپ مسلماً بهترین فصل را از نظر دریافت کننده گسترده در سال های اخیر در طول فصل 2021-22 داشته است. این باعث شد که او در Madden 23 امتیاز 98 OVR را کسب کند، که برخی از طرفداران واقعاً فکر می کنند بسیار پایین است. با این حال، در Madden 24، هیچ مناقشه ای بر سر موقعیت کوپ وجود ندارد. یک سال پایین برای LA Rams شاهد کاهش تولید کلی کوپ بود، اما نمی توان منکر مهارت کلی او در شغل گیرنده اسلات شد.

6. Ja’Marr Chase – 94 OVR

باور کنید یا نه، این اولین باری است که Ja’Marr Chase در بین ده گیرنده برتر Madden قرار می گیرد. در Madden 23 Chase ممکن است خیلی کم بوده باشد، فقط سال را با 87 OVR شروع کرد. با این حال، پس از یک سال عالی دیگر بین چیس در سمت گیرنده و جو بارو در QB، این به طور قابل توجهی در Madden 24 تغییر کرد. دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم چیس در این فصل به جمع آوری تعداد زیادی از بنگال ها ادامه نخواهد داد.

7. دی آندره هاپکینز – 93 OVR

با جدیدترین عضو تایتان های تنسی آشنا شوید. دی آندره هاپکینز درست قبل از شروع اردوی تمرینی تصمیم گرفت تا با تایتان ها به جای دیگر خواستگاران قرارداد ببندد و بار دیگر در لیست ده دریافت کننده برتر قرار گرفت. اگرچه این میزان نسبت به رتبه‌بندی‌های قبلی او پایین‌تر است، اما اگر هاپکینز بتواند سالم بماند، OVR او باید با پیشرفت فصل افزایش یابد.

8. تری مک لورین – 92 OVR

Scary Terry اکنون یکی از اعضای متوالی فهرست ده گیرنده برتر است. ستاره زادگاه از زمان ورود به واشنگتن هر سال بهتر شده است. این با توجه به وضعیت گذشته و فعلی فرماندهان به عنوان یک کوارتربک بسیار چشمگیر است. با این حال، با وجود ناراحتی در اتاق QB، مک لورین همچنان یک گیرنده 1000 یاردی و نیرویی بود که باید با آن حساب کرد.

بخوانید  با گربه عنکبوتی و اسپایدر رکس در تریلرهای انیمیشن Spider-Man: Through the Spider-Verse آشنا شوید

9. ای جی براون – 91 OVR

برخی ممکن است بگویند ای جی براون سزاوار رتبه بالاتر بود و استدلال کردن در مورد آن سخت است. براون پس از ورود به فیلادلفیا در فصل گذشته، بلافاصله در زمین حضور داشت و با همکار دیونتا اسمیت، گروهی مرگبار را تشکیل داد. براون برای QB Jalen Hurts به یک تهدید غالب در زمین تبدیل شده است و احتمالاً رتبه خود را به سرعت بهبود می بخشد.

10. آماری کوپر – 91 OVR

در تکمیل لیست، همان گیرنده ای که این کار را در فصل گذشته انجام داد. آماری کوپر پس از حفظ بازی خود به عنوان عضوی از براونز، یک امتیاز از مدن 23 برتری گرفت. با توجه به اینکه QB Deshaun Watson قرار است یک فصل کامل را بازی کند، به نظر می رسد سقف کوپر بسیار بالاتر از یک سال پیش است.

تذکرات ارجمند

دو گیرنده دیگر نیز وجود دارند که 90 رتبه‌بندی OVR را دریافت کرده‌اند، اما در لیست ده برتر قرار نگرفته‌اند: Mike Evans از Tampa Bay و CeeDee Lamb از Dallas. ایوانز در چند سال گذشته یک حضور ثابت در بین ده تیم برتر بوده است، اما به نظر می‌رسد که بازی 1000 یاردی فوق‌العاده او در هر فصل با وضعیت کوارتربک فعلی در تامپا در خطر است. در مورد لم، آینده او بسیار درخشان به نظر می رسد و داک پرسکات هنوز در راس آن است. با مراجعه به سایت می توانید بقیه بررسی های گسترده گیرنده را بررسی کنید وب سایت EA.

اینها ده گیرنده عریض برتر توسط OVR در Madden 24 برای شروع فصل 2023 هستند. فردا دوباره بررسی کنید تا گروه موقعیت دیگری مشخص شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر