بهترین فروش تعطیلات – صرفه جویی زیادی در بازی ها، فناوری، کلکسیون ها و موارد دیگر


بهترین خریدها فروش تعطیلات اکنون پخش می شود و در چند هفته آینده چند پیشنهاد شگفت انگیز دارد. لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های رومیزی، هدفون‌ها، بازی‌های ویدیویی و صدها دستگاه الکترونیکی دیگر در حال حاضر با افت قیمت زیادی روبه‌رو می‌شوند و زمان خوبی برای ارتقای تجهیزات شماست. معاملات جدید در بیشتر ماه دسامبر به صورت روزانه پخش می شوند، بنابراین حتماً مرتباً بررسی کنید. اگر برای پیمایش کاتالوگ عظیم به کمک نیاز دارید، معاملات مورد علاقه ما را در زیر پیدا خواهید کرد.


بازی های کنسولی

شرحی ارائه نشده است

چه به دنبال یک کنسول جدید یا یک بازی جدید باشید، Best Buy اکنون مکان خوبی برای خرید است. علاوه بر دسته بندی معمول جوایز (مانند بسته تعطیلات مدل OLED سوییچ که شامل Smash Bros. با قیمت نهایی فقط 350 دلار)، تعداد زیادی بازی ویدیویی با تخفیف خواهید یافت. این شامل Madden NFL 24 برای 35 دلار (به جای 70 دلار) و GTA 5 20 دلار (به جای 40 دلار). شما حتی پیدا خواهید کرد کلاه ایمنی متا کوئست 2 فقط 250 دلار در مقابل 300 دلار معمولی، در حالی که Best Buy Plus من و تعداد کل اعضا می تواند 80 دلار اضافی در حق بیمه صرفه جویی کند هدست Astro Gaming A40 TR.

مواد

بازی ها


بازی کامپیوتری

شرحی ارائه نشده است

مانیتور خود را با هزینه کمتر با پیشنهادات با تخفیف بالا ارتقا دهید مانیتور گیمینگ 32 اینچی سامسونگ Odyssey. به طور معمول با قیمت 400 دلار فهرست شده است، می توانید آن را با قیمت 250 دلار در حال حاضر دریافت کنید. همراه با نرخ نوسازی 165 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه، از HDR10 و EQ مشکی برای کمک به تولید تصاویر با کیفیت در شرایط کم نور بهره می‌برد. از دیگر معاملات عالی بازی های رایانه ای می توان به دسکتاپ Alienware Aurora R16 (Intel Core i7، RTX 4060 Ti) به قیمت 1200 دلار (1600 دلار) و لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 (رایزن 9، RTX 4060) به قیمت 1300 دلار (1600 دلار بود). شما حتی می توانید 200 دلار در بازی دستی Asus ROG Ally صرفه جویی کنید، قیمت را به حداقل 400 دلار رسانده است. تعداد زیادی محصولات مرتبط با رایانه شخصی در فروش وجود دارد، و شما معاملات مورد علاقه ما را در زیر پیدا خواهید کرد.

بخوانید  ابرهای دقیق در تصاویر جدید Horizon Forbidden West: Burning Shores

مانیتورها

دسکتاپ و لپ تاپ

تجهیزات جانبی


سمعی

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

ساندبارها و هدفون‌ها در Best Buy قبل از تعطیلات تخفیف داده می‌شوند – و اگر در هفته‌های آینده به سفر می‌روید، روی یک جفت هدفون خوب سرمایه‌گذاری کنید. نامشخص هدفون سونی WH1000XM4 اکنون توصیه آسانی است که از 350 دلار به 230 دلار کاهش یافته است. با گوش‌های نرم، فناوری حذف نویز فعال باورنکردنی، و مهندسی صوتی درجه یک، برای یک پرواز طولانی عالی هستند. در مورد ساندبارها، نوار صوتی 4.1 کانال ال جی با ساب ووفر بی سیم + بلندگو کاهش شدید قیمت 220 دلاری را تجربه می کند. اگر می خواهید سینمای خانگی خود را ارتقا دهید، حتما آن را بررسی کنید.

نوارهای صوتی

هدفون


تلویزیون ها

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

معمولاً نمی‌توانید یک تلویزیون 86 اینچی با قیمت کمتر از 1000 دلار پیدا کنید. اما با Best Buy کاهش می دهد تلویزیون ال جی UR7800 86 اینچی 4K ال ای دی تنها با 900 دلار (از 1250 دلار کمتر)، زمان بسیار خوبی برای معرفی یک صفحه نمایش بزرگ به خانه شما است. این دستگاه مجهز به پردازنده α5 AI Gen6 است تا کیفیت تصویر بهتر و ارتقاء 4K عالی را تولید کند. به چیزی کوچکتر نیاز دارید؟ THE تلویزیون 32 اینچی Insignia سری F20 فقط 100 دلار هزینه دارد، در حالی که تلویزیون سامسونگ 43 اینچ کلاس CU7000 4K 260 دلار است (به جای 280 دلار). اگر به دنبال یک صفحه نمایش عالی برای یک اتاق نشیمن متوسط ​​هستید، تلویزیون 65 اینچی سامسونگ 4K کلاس Q80C اکنون گزینه خوبی است که فقط 1000 دلار قیمت دارد (از 1400 دلار).

بخوانید  چگونه Diablo 4 Abattoir Of Zir Dungeon را راه اندازی کنیم و همه جوایز را باز کنیم

اسباب بازی و کلکسیون

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

طیف گسترده ای از اسباب بازی ها و وسایل کلکسیونی در فروش Best Buy گنجانده شده است. THE استادیوم سانتیاگو برنابو رئال مادرید ساخته شده از لگو شاهد کاهش قیمت 80 دلاری است و از آنجایی که قیمت آن 5876 سکه است، باید هواداران فوتبال را در ماه های سرد زمستان مشغول کند. همچنین تعدادی حیوانات عروسکی با تم تعطیلات را برای برنده شدن پیدا خواهید کرد، و همچنین تخفیف های عالی در آن ها خواهید داشت مجموعه جعبه ابزار خلاقیت Lego Super Mario و .


پیشنهادات بیشتر

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

در موارد بالا فروخته نمی شود؟ در اینجا چند پیشنهاد عالی دیگر وجود دارد که در هیچ دسته بندی دیگری قرار نمی گیرند، از جمله یک پیشنهاد سخاوتمندانه در مورد جدید iRobot Roomba Combo j9+ جاروبرقی و جاروبرقی ربات. این دستگاه زیبا می‌تواند همه انواع کف‌ها را با یک بار تمیز کردن، به لطف طراحی بازوی چرخاننده که در هنگام سفر روی فرش، پاک‌کننده خود را ذخیره می‌کند. و اگر می خواهید در این زمستان گرم بمانید، لوکس پنکه برجی دیسون پریفایر Hot+Cool HP07 بیش از 100 دلار کاهش می یابد و نه تنها به عنوان گرم کننده فضا، بلکه به عنوان یک تصفیه کننده هوا، فن برج و سنسور کیفیت هوا نیز عمل می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر