بهترین تنظیمات پابجی موبایل 2022 + ویدیو | 1gamer

بازی پابجی موبایل خیلی زود پس از انتشار توسط ۲۰۰ میلیون کاربر مختلف از سرتاسر جهان دانلود شد و تا به امروز بیش از ۱ میلیارد نفر این بازی موبایل را بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS دانلود کرده‎اند. این نخستین باری است که یک بازی موبایل توانسته جمعیت جامعه‌ی مخاطبین خود را از مرز یک میلیارد نفر عبور دهد و همچنان نیز دوران اوج خود را سپری کند. بازی پابجی موبایل یکی از پدیده‌های چند سال اخیر است و همین حالا به راحتی می‌‎توانید در قسمت دانلود بازی PUBG Mobile آن را برای هر دو سیستم عامل Android و IOS دانلود کنید. بعد از اینکه فورتنایت وارد رقابت بازی‌های بتل رویال شد، سعی کرد یک عنوان بهینه برای تمام دستگاه‎های اندروید و ios منتشر کند.

  • شما همواره می‌توانید برای دریافت آپدیت‌های بعدی و دانلود پابجی موبایل اندروید، دانلود تلگرام پلاس، دانلود همراه بانک ملت و کلی اپلیکیشن اندروید دیگر به سایت مینی روید مراجعه کنید؛ پس ما را از یاد نبرید.
  • برای بهترین تنظیمات sensitivity پابجی موبایل بهتر اینست که هر بخش را باتوجه به مواردی که گفته شد، تنظیم کنید.
  • دومین نکته مهم برای بازیکنان تازه‌وارد این است که معمولاً از رفتن به مکان‌های شلوغ اجتناب می‌کنند؛ اما در واقع شما با این کار لذت اصلی بازی پابجی را از بین می‌برید.
  • سلام.دو روزه میخوام برم داخل بازی صفحه اول میزنم play games که بره داخل اکانت ارور میده .میزنه system error occurred.login failed این یعنی چی.چیکار کنم؟ با dns نشد.با فیلترشکن نشد.بدون اینا هم نشد.کلیر دیتا کردم اونم نشد.
بخوانید  خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer

همچنین، خرید یوسی پابجی موبایل برای گوشی های آیفون و اندروید نیز مناسب است. اگر گوشی شما سامسونگ یا هر مدل دیگری است، می توانید این بازی را بخرید و با خیال راحت آن را روی دستگاه خود نصب کنید. خوشبختانه این بازی انعطاف بالایی با سیستم های عامل موبایل داشته و می توان آن را روی هر گوشی نصب کرد. چیزی که پابجی را تبدیل به یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های بتل رویال کرد، گیم‌پلی هیجان‌انگیز آن بود.

چرا بسیاری از مشتریان آسان جم را انتخاب می کنند؟

به‌دلیل کوچکی نقشه از وسایل نقلیه استفاده نکنید؛ اما کامیون‌هیولا در این نقشه استثنا بوده و در مراحل اولیه بازی می‌توانید از آن استفاده کنید. توجه‌کنید که کامیون‌هیولا سریع است و کنترل آن برای اولین‌بار مشکل خواهدبود. Ghillie یک لباس مخصوص استتار برای تک تیرانداز هاست به طوری که کاملا با محیط همخوانی پیدا میکنید، این لباس در پابجی موبایل مانند طلا نایاب است و باید برای پیدا کردن آن یا خوش شانس باشید و یا مپ را زیر و رو کنید.

تجهیزات موردنیاز برای این بازی را از کجا باید به‌دست آورد؟

مایکت برنامه‎ها و بازی‌های اندروید را متناسب با سخت افزار شما تشخیص می‎دهد و سپس بهترین نسخه از بازی را بر روی گوشی شما نصب می‌کند. اگر متوجه شدید که بازی نصب نمیشه به سطح گوشی خود دقت کنید، برای گوشی‎های ضعیف بهتر است که از نسخه لایت بازی استفاده کنید. برای رسیدن به اینکه چرا پابجی موبایل نصب نمیشود باید با پابجی موبایل اندروید بیشتر آشنا شویم. پابجی موبایل با الهام از ماینکرافت و رمان Battle Royale و تلفیق این دو با ژانر اکشن، توانست به پدر ژانر بتل رویال تبدیل شده و نامش را در صنعت بازی‌های ویدیویی جاودان کند. بازی پابجی یکی از محبوبترین بازی‌های سبک اکش و بقا است که در آن 100 بازیکن یا پلیر باید در نقشه‌ای به ابعاد 8در 8 کیلومتر مربع به مبارزه با یکدیگر پرداخته و سعی کنند زنده بمانند.

بخوانید  آموزش نحوه تغییر گیمر تگ حساب Xbox

استفاده از برنامه‌های تغییر آی‌پی می‌تواند منجر به بن شدن شما شود

هدایای در مجله خبری یک گیمر گرفته شده برای بازیکن در بازی پابجی موبایل کره‌ای به قدری زیاد و ارزشمند هستند که دریافتی‌های روزانه‌ی بازیکن را می‌توان سومین ویژگی منحصر به فرد و استثنایی نسخه‌ی کره‌ای – ژاپنی بازی پابجی دانست. همانطور که گفته شد، بازیکن در بازی پابجی موبایل کره‌ای به طور روزانه با لاگین شدن در بازی هدایای متعددی را دریافت می‌کند که اغلب آن‌ها شامل تعداد قابل توجهی از Donkatsu Medal که ارز داخل بازی است، هستند. از این ارز می‌توان برای خرید آیتم‌های مختلفی استفاده کرد که در نسخه‌ی کره‌ای تنوع بیشتری دارند و موارد جدید و منحصر به فرد زیادی در بین آن‌ها به چشم می‌خورند. مورد بعدی در بین ویژگی‌های منحصر به فرد بازی پابجی کره‌ای، وجود رویدادهای اختصاصی در داخل بازی است که فرصت بسیار خوبی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند تا شانس خود را برای به دست آوردن تعداد زیادی آیتم ارزشمند و بسیار کم یاب، محک بزنند. این رویدادهای انحصاری به طور گسترده در قسمت‌های مختلف بازی اتفاق می‌افتند.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر