بسته جدید Fanatical ترکیبی از بازی ها، دایناسورها و هنر پیکسل است



جدیدترین باندل بازی رایانه شخصی Fanatical، باندل بسیار مثبت، مجموعه جدیدی از بازی‌ها با رتبه‌بندی بالا از سوی فروشگاه‌های خرده‌فروشی و مخاطبان است. این مجموعه از هفت بازی با قیمت 98 دلار، تنها با قیمت 6 دلار به فروش می رسد و شامل تعدادی عنوان Steam Deck تایید شده و قابل بازی در صورتی که بخواهید به کتابخانه خود اضافه کنید، می باشد.

برخی از نکات برجسته در اینجا عبارتند از Alwa’s Legacy، یک پلتفرمر که به کلاسیک ادای احترام می کند و در عین حال چرخش خاص خود را در این ژانر انجام می دهد. Dynopunk یک بازی سایبرپانک است که در آن دایناسورها جایگزین بشریت در بالای زنجیره غذایی شده‌اند و دارای هنر پیکسلی است که به بازی‌های قدیمی دهه 1990 ادای احترام می‌کند. Mythic Ocean یک ماجراجویی در اعماق دریا است که گیم‌پلی دیالوگ محور یک رمان بصری را با هم ترکیب می‌کند. اکتشاف رومینگ آزاد و برج اسکارلت یک بازی اکشن با شخصیت‌های متعدد و نقشه‌های رویه‌ای است.

برای چیزی هنرمندانه‌تر، A Juggler’s Tale عروسک‌ها و پازل‌ها را با هم ترکیب می‌کند، و Karma City Police یک شبیه‌ساز اعزام پلیس داستان محور با مبارزات و عناصر RPG مبتنی بر پین‌بال است. در نهایت، The Dungeon Beneath یک بازی سرکش تاکتیکی با ویژگی های نبرد خودکار و سیاه چال هایی است که به طور تصادفی تولید می شوند. مانند سایر بسته‌های Fanatical، همه بازی‌های این مجموعه به‌عنوان کلیدهای رسمی Steam عرضه می‌شوند که می‌توانند در حساب شما بازخرید شوند.

بسته متعصب بسیار مثبت

  • Alwa’s Legacy (تأیید عرشه بخار)
  • برج اسکارلت (عرشه بخار قابل بازی)
  • دایناپانک
  • داستان یک شعبده باز (تأیید عرشه بخار)
  • Mythic Ocean (عرشه بخار قابل بازی)
  • The Dungeon Below (تأیید عرشه بخار)
  • پلیس شهر کارما
بخوانید  تاسیس استودیوی GPTRACK50 توسط تهیه‌کننده سابق رزیدنت ایول

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر