بهترین برنامه های ساعت هوشمند سامسونگ

اکوسیستم هوشمند سامسونگ یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های پوشیدنی است. در حال حاضر با عرضه سری گلکسی واچ 5 مجهز به سیستم عامل Wear OS، ساعت های سامسونگ مانند اپل واچ امکانات زیادی را برای ردیابی سلامت، شخصی سازی و غیره در اختیار کاربران قرار می دهند. بسته به مدل ساعتی که دارید، برنامه های Samsung Galaxy Watch زیادی برای نصب در فروشگاه گلکسی سامسونگ و فروشگاه Google Play وجود دارد.

قسمت اول این مقاله در مورد اپلیکیشن های گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 4 است که می توانید از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. قسمت دوم مقاله به اپلیکیشن های سیستم عامل تایزن برای Galaxy Watch 3، Galaxy Watch Original، Galaxy Watch Active 2 و Galaxy Watch Active اختصاص دارد. با ما بمان.

بهترین برنامه های Samsung Galaxy Watch برای Wear OS

  • قیمت: رایگان / پرداخت درون برنامه ای

این که آیا به دنبال بهبود تناسب اندام، کنترل خانه هوشمند خود و موارد دیگر هستید، برنامه های زیر بهترین برنامه ها برای Samsung Galaxy Watch هستند.

C25K یکی از بهترین برنامه های پیاده روی و دویدن برای مبتدیان است و هدف آن کمک به افراد تنبل و تبدیل آنها به دونده های معمولی است. مانند برنامه Fitbit، طرح بندی C25K در Wear OS ساده است. این برنامه Samsung Galaxy Watch میزان کالری سوزانده شده و مسافت طی شده را در هر بار دویدن ردیابی و نمایش می دهد و همچنین می توانید تمرینات روزانه خود را از طریق منوی برنامه انتخاب کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کارت حافظه خارجی ارزان‌تری را برای ایکس‌باکس عرضه کرد