بلیزارد می‌گوید سرورهای Diablo 4 “آماده” هستند، اما طرفداران هنوز می‌توانند برخی از برآمدگی‌ها را هنگام راه‌اندازی ببینند.



راد فرگوسن از بلیزارد می‌گوید سرورهای Diablo 4 برای راه‌اندازی “آماده” هستند، اما او نمی‌تواند این احتمال را رد کند که در زمان انتشار همه چیز اشتباه پیش برود.

صحبت کنید رادار گیمزفرگوسن گفت بلیزارد “کار” را انجام داده است تا روز پرتاب را “تا حد امکان آرام” کند. با این حال، فرگوسن گفت که هواداران باید آماده باشند تا اوضاع به طور بالقوه در روز راه اندازی “کمی ناهموار” باشد.

Lecture en cours: Revue vidéo de Diablo 4

“Mais nos espoirs sont que, comme nous l’avons fait sur ces [beta testing] آخر هفته ها یاد می گیریم و سازگار می شویم.

طرفداران Diablo بدون شک راه اندازی مشکل Diablo III در سال 2012 و “خطای 37” بدنام را به یاد خواهند آورد که تجربه انتشار را برای بسیاری از بین برد. با وجود این، این بازی در 24 ساعت 3.5 میلیون نسخه فروخت و رکوردهایی را به نام خود ثبت کرد. وقتی صحبت از مشکلات سرور به میان می آید، بلیزارد بالاخره همه چیز را تغییر داد و Diablo III به یک داستان موفقیت تبدیل شد.

طرفداران مطمئناً امیدوارند که Diablo IV هنگامی که این هفته منتشر شود، شروعی آرام داشته باشد.

بررسی Diablo IV از GameSpot امتیاز 8/10 را به بازی داد. منتقد الساندرو باربوسا گفت که “داستان به‌طور شگفت‌انگیز متحرک و جذاب بازی سیستم‌های بازی را در بر می‌گیرد که تمام درس‌های درست را از ورودی‌های گذشته آموخته‌اند.”

همانطور که این روزها در بازی های بزرگ عادی شده است، افرادی که هزینه اضافی پرداخت می کنند می توانند زودتر از اول ژوئن، Diablo IV را بازی کنند. در همین حال، نسخه استاندارد در 5 ژوئن وارد بازار می شود. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای Diablo IV GameSpot را برای زمان باز کردن قفل بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بازی Every Destiny 2 Lightfall Exotic رونمایی شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر