تریلر فصل ششم Black Mirror پنج کابوس ترسناک را نشان می دهد

بازیگران فصل ششم شامل پل، هارتنت و بیتز به همراه آنینا واسان، آنی مورفی، کلارا روگارد، کیت مارا، میهالا هرولد، پاپا اسیدو، راب دیلینی، سالما هایک پینو و ساموئل بلنکین هستند.

فصل 6 اولین فصل از زمانی است که بروکر و شریک خلاقش آنابل جونز یک شرکت تولیدی جدید به نام Broke and Bones را راه اندازی کردند که نتفلیکس در آن سرمایه گذاری کرد.

برخی از طرفداران امید خود را نسبت به فصل ششم Black Mirror از دست داده اند زیرا خود بروکر گفته است که ممکن است بخواهد فصل جدیدی را اجرا نکند زیرا دنیای واقعی نیز در حال فروپاشی است. خب فصل 6 شرق در حال وقوع است و به زودی در اینجا خواهد بود، زیرا انتشار آن برای 15 ژوئن برنامه ریزی شده است. در حالی که منتظر هستید، گالری GameSpot را در زیر بهترین قسمت‌های Black Mirror ببینید.

بروکر گفت: “تا حدی به عنوان یک چالش و تا حدودی برای تازه نگه داشتن چیزها برای من و بیننده، این فصل را با تغییر عمدی برخی از فرضیات اساسی خودم در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشم شروع کردم.” بنابراین، این بار، در کنار برخی از تروپ های آشناتر Black Mirror، چند عنصر جدید نیز داریم، از جمله برخی از آنها که زمانی کورکورانه قسم خوردم که سریال هرگز انجام نخواهد داد، تا پارامترهای قسمتی از Black Mirror را گسترش دهیم. داستان‌ها همچنان به بلک میرر صادق هستند، اما با نوسانات وحشی و تنوع بیشتر از همیشه.

Black Mirror برای فصل ششم آن در ماه ژوئن باز می گردد و تریلر جدید در اینجا منتشر شده است. این تریلر بهترین نگاه را به فصل جدید ارائه می دهد و اجمالی کوتاه از هر پنج قسمت این فصل را نشان می دهد.

بخوانید  Beetlejuice 2 Trailer Brings Michael Keaton's Bio-Exorcist Back From The Dead

چارلی بروکر خالق سریال در یک مصاحبه نتفلیکس این فصل 6 کارهایی را انجام می دهد که هیچ فصل قبلی انجام نداده است، و این قابل توجه است زیرا در همان قسمت اول یک سیاستمدار در حال رابطه جنسی با خوک بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

نتفلیکس فصل ۶ را «غیرقابل پیش‌بینی‌ترین، غیرقابل طبقه‌بندی و غیرمنتظره‌ترین فصل تاکنون» می‌نامد. یکی از اپیزودها “Joan Is Awful” نام دارد و به نظر می رسد نوعی کابوس در مورد اینکه زندگی یک نفر بدون اطلاع او به یک برنامه تلویزیونی در سرویسی شبیه به نتفلیکس به نام Streamberry تبدیل شده است. اپیزود دیگر، «لخ هنری» به نظر می‌رسد که یک گروه مستندساز را دنبال می‌کند که داستان آدم‌ربایی‌های مرموز را روایت می‌کند.

«آن سوی دریا» با بازی آرون پل و جاش هارتنت در نقش فضانوردان با لحنی وهم انگیز که نشان می دهد چیزی به طرز وحشتناکی اشتباه پیش خواهد رفت. به نظر می رسد «مازی دی» داستان یک عکاس مشهور با بازی زازی بیتز باشد. آخرین قسمت “دیو 79” نام دارد و به نظر می رسد که یک زن جوان با غریزه قاتل را دنبال می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر