بررسی بازی Signalis – Zoomji

در بازی Signalis دشمنان را بکشید

به طور کلی، گیم پلی Signalis تعادل خوبی بین اکشن و حل پازل برقرار می کند و بسته به نحوه بازی شما 6 تا 8 ساعت طول می کشد تا آن را کامل کنید، اما به لطف پایان های مختلف و آیتم های گیم پلی خوب طراحی شده، با وجود تعداد کمی از بازی ها. موارد ذکر شده ارزشش را دارد تکرار Signalis زیاد است و می تواند یک تجربه سرگرم کننده و متفاوت را ارائه دهد. از نظر بصری، Signalis طرح های هشت بیتی را ارائه می دهد. استفاده از این نوع طراحی برای یک بازی ترسناک که می خواهد حس نوستالژی را در بینندگان قدیمی القا کند، ایده بدی نیست و جواب داد. اما در برخی از محیط های بسیار تاریک بازی، به دلیل عدم تعادل بین رنگ آمیزی و ترکیب آن با طراحی هشت بیتی، ممکن است چشمان شما برای دیدن اشیا یا حتی موانع محیطی دچار مشکل شود.

دشمنان بازی گشتالت هایی هستند که دیوانه شده اند و به قاتلان زامبی ها و روانپرستان تبدیل شده اند. از نظر ظاهر و سیستم مبارزه، کاربران بازی های ترسناک یادآور پرستاران معروف سری Silent Hill هستند و باس هایی نیز طراحی شده اند که هر کدام مکانیک های رزمی خاص خود را دارند. از نظر موسیقی، Signalis این موسیقی خاص را ندارد و استودیو Rose Engine با افکت های صوتی مختلف و همچنین سکوت و ایجاد فضایی وهم انگیز، مخاطب را در دنیای بازی غرق می کند. همانطور که گفته شد، اگر به دنبال یک بازی مستقل متفاوت و در عین حال جالب هستید که بتواند شما را برای چند ساعت سرگرم کند و از طرفداران بازی های ترسناک هستید، Signalis ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بخوانید  انتقال توسعه The Wolf Among Us 2 به Unreal Engine 5

به عنوان مثال، میزان کاوش در دنیای بازی یا میزان درگیر شدن با دشمنان دیگر بر نحوه مشاهده پایان های بازی تأثیر می گذارد.در حالی که داستان و روایت Signalis درگیر کننده است، نقطه عطف گیم پلی بازی است. آیتمی که حاوی عناصری از بازی های ترسناک کلاسیک است و سازنده از آن ها استفاده زیادی کرده است. Signalis یک بازی ترسناک با عناصر بقا است و استودیوی مستقل Rose Engine با الهام از نسخه های کلاسیک Resident Evil مانند اولین نسخه از این سری و همچنین بازی Dino Crisis سعی در ارائه محصولی مناسب داشته است.

با این حال، مهم نیست که سازنده از چه روشی برای ارائه محصول خود استفاده می کند. استفاده مناسب از عناصر در کنار هم و توسعه یک محصول با کیفیت همیشه مورد استقبال کاربران بازی های ویدیویی قرار می گیرد. در سال 2014، یک استودیوی آلمانی دو نفره به نام Rose Engine شروع به توسعه یک بازی به نام Signalis کرد تا از طریق اولین محصول خود، تجربه ای همه جانبه را ارائه دهد. Signalis در سبک خود یک بازی کاملاً جدید و مبتکرانه نیست، اما با الهام گیری مناسب توانست به یک محصول لذت بخش و سرگرم کننده تبدیل شود.

بررسی بازی بر اساس نسخه PC نوشته شده است

به عبارت دیگر دوربین بازی مانند نسخه های قدیمی رزیدنت اویل بازیکن را از فاصله دور نشان می دهد و نحوه حرکت شما در محیط، هدف قرار دادن و نگاه کردن به دشمنان مانند بازی های قدیمی کپکام و دینو است. بحران. تیم تولید به خوبی از این عناصر استفاده کردند و تجربه ای آشنا و همچنین حسی جدید را القا کردند. البته سیستم حرکتی بازی می توانست بهتر طراحی شود. با این حال، جدا از سلاح های اصلی مختلفی که می توانید در حین کاوش در دنیای بازی پیدا کنید، سلاح های ثانویه ای مانند شوکر یا روشن کننده نیز دارید که می توانید از آنها برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید.

بخوانید  Microsoft CEO Says He Would "Love" To Get Rid Of Xbox Exclusives But Can't Because Of Sony

پازل های بازی Signalis

به لطف پایان های مختلف و عناصر گیم پلی خوب طراحی شده، با وجود چند مشکل ذکر شده، Signalis ارزش بازی مجدد را دارد.

شخصیت خیالی بازی Signalis

در سال های اخیر، ایده های جدید و تازه در بازی های مستقل بسیار بیشتر از بازی های AA و AAA دیده شده است. با این حال، به جای استفاده از ایده های جدید، برخی از توسعه دهندگان مستقل سعی می کنند داستان خود را با استفاده از عناصر دیگر بازی های ویدیویی موفق بیان کنند. البته استفاده از برخی عناصر جدید نیز می تواند در این راه موثر باشد.

Signalis یک بازی ترسناک بقا سرگرم کننده و شایان ستایش است که می تواند تجربه ای نوستالژیک و خاص را برای چند ساعت ارائه دهد. با بررسی این بازی با یک گیمر همراه باشید.

تیم سازنده با الهام از بازی های کلاسیک ترسناک توانستند حس نوستالژی را القا کنند

هر زمان که دشمنان را در محیط کشتید، می توانید با پیشرفت در داستان دوباره احیا شوید. بنابراین، چراغ ها می توانند آنها را بسوزانند و از احیای آنها جلوگیری کنند. هر عنصر طراحی مناسبی دارد و در گیم پلی بازی به درستی استفاده می شود. موجودی قهرمان داستان نیز محدود است و شما نمی توانید تمام اقلام و سلاح ها را با خود ببرید. بنابراین، زمانی که به اتاق های ذخیره در بازی رسیدید، می توانید موارد غیر ضروری را در جعبه ذخیره آیتم ها قرار دهید و پیشرفت خود را ذخیره کنید. گیم پلی بازی دارای پازل ها و پازل هایی است که برخی از آنها به خوبی طراحی شده اند و برخی از آنها کمی گیج کننده و بدون نقطه ارائه می شوند که باعث سردرگمی شما در طول بازی می شود.

بخوانید  رونمایی از اولین کارت گرافیک Radeon RX 7000 توسط AMD

بازیکن در جستجوی آریان، همکار خود گشتالت، کنترل Alastair، Replika را به دست می گیرد. داستان سیگنالیس ماجراجویی یک اندروید را برای یافتن شریک انسانی و همدم خود روایت می کند و سعی می کند رابطه انسان و اندروید را به شیوه ای جدید به تصویر بکشد. داستان شروعی اسرارآمیز دارد، اما به تدریج با یافتن طومارهای مختلف و دیدن برخی از خاطرات الستر مجذوب آن خواهید شد و وجود پنج پایان مختلف ارزش تکراری Signalis را افزایش داده است. زیرا، هر یک از پایان ها با توجه به عملکرد شما در طول بازی نمایش داده می شود.

اولین باس فایت بازی Signalis

داستان بازی شروعی مرموز دارد و بسته به نحوه بازی شما می توانید یکی از پنج پایان برنامه ریزی شده را تجربه کنید.

داستان بازی در زمانی اتفاق می‌افتد که انسان‌ها با فناوری‌های پیشرفته خود می‌توانند به دور منظومه شمسی و سایر سیارات سفر کنند. اکنون دولت Nation که یک حکومت توتالیتر است، گروهی از اندرویدها به نام Replika را به رهبری فرماندهان گروه گشتالت آماده کرده است. وظیفه شما کشف سیارات مختلف و کشف منابع است، اما در یکی از سفرها، همه چیز مطابق میل این گروه جستجو پیش نمی رود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر