بازی Overwatch 2 Hero Lifeweaver جدید معرفی شد

Overwatch 2 به عنوان یک شوتر لایو اکشن پیشرفت خود را آغاز کرده است، با سه رویداد خوب در فصل 3 از جمله روز ولنتاین، رویداد کراس اوور One Punch Man و رویداد PachiMari، فصل 4 باید شتاب بازی را ادامه دهد. بلیزارد تایید کرد که رویدادهای متقاطع بیشتری همراه با سیستم پیشرفت بازیکن بازنگری شده در دست ساخت هستند، اگرچه هیچ چیزی به طور خاص برای فصل 4 تایید نشده است.

اگرچه بلیزارد تایید نکرده است، اما لایف ویور احتمالاً مانند سایر قهرمانان جدید Overwatch 2 به دست خواهد آمد. لایف ویور احتمالاً در نسخه پریمیوم Season 4 Battle Pass گنجانده می شود و بلافاصله قفل آن را باز می کند یا به عنوان پاداش رایگان در سطح 45 برای بقیه بر اساس معرفی شخصیت های قبلی، Lifeweaver همچنین احتمالاً در مسابقات رقابتی برای دو هفته اول فصل در دسترس نخواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

طراحی Lifeweaver بر روی گل‌های نیلوفر صورتی رنگ تمرکز دارد و پس‌زمینه تصویر که شخصیت را نشان می‌دهد نشان می‌دهد که از تایلند است. در مورد اینکه چگونه این با توانایی‌های درمانی و کیت کلی او تطبیق می‌کند، بلیزارد احتمالاً در هفته آینده اطلاعات بیشتری درباره قهرمان جدید فاش خواهد کرد. فصل 4 Overwatch 2 قرار است در 11 آوریل شروع شود، اندکی پس از پایان فصل 3 اوایل امروز.

بلیزارد رسما قهرمان جدیدی را که برای Overwatch 2 در فصل 4، Lifeweaver عرضه می شود، معرفی کرد. اگرچه بلیزارد چیز زیادی در مورد قهرمان جدید فاش نکرده است، اما می دانیم که Lifeweaver یک قهرمان مکمل خواهد بود.

بخوانید  بازیگر Top Gun 2 قرار است در Thunderbolts بازی کند