اسنوپ داگ در یکی از عجیب ترین لحظات رسلمنیا با آرنج به مردم برخورد کرد

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در حال پخش: رسلمانیا: 10 بهترین مسابقه تمام دوران!

متأسفانه، در طول مسابقه، شین به طور قانونی چهار پاره خود را پاره کرد و او مجبور شد توسط کادر پزشکی از رینگ خارج شود. در چیزی که به نظر یک حرکت بداهه به نظر می رسد، اسنوپ سپس به Miz ضربه زد، آرنج نمایشی را تحویل داد و او را برای سه شمارش سنجاق کرد. تریپل اچ، مدیر ارشد محتوای WWE، بداهه نوازی اسنوپ را در کنفرانس مطبوعاتی پس از رسلمنیا 39 تمجید کرد و آن را “هنرمند متولد شده

بخوانید  مایکروسافت قراردادی 10 ساله برای انتشار بازی Call of Duty در نینتندو امضا کرده است

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای اطلاعات بیشتر در مورد Wrestlemania 39، بررسی Night 2 ما را بررسی کنید. WWE به تازگی به مالک UFC Endeavour فروخته شده است، که آن را با لباس MMA ترکیب می کند تا یک شرکت رویداد زنده جدید را تشکیل دهد که امتیاز آن 21.4 میلیارد دلار خواهد بود. انتظار می‌رود این معامله تا پایان سال 2023 بسته شود و در انتظار تایید قانون‌گذاران باشد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

بله، نماد هیپ هاپ که برای آهنگ‌هایی مانند The Next Episode و Deep Cover شناخته می‌شود، میزبان رویداد The Miz را پس از ارائه نسخه خودش از حرکت معروف The Rock پین کرده است. پایان این چرخش در یک مسابقه بداهه بین The Miz و Shane McMahon رقم خورد که به عنوان یک بازگشت غافلگیرکننده برای پسر رئیس جنجالی WWE وینس مک ماهون نامگذاری شد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.