بازی که در آن شما در حالت T و بیشتر در ویترین آناپورنا گیر کرده اید

گله

هدف این تبلیغ بازی جدید ثبت مناظر منظره و واقعی است. اگرچه بیشتر تریلر شما را در حال قدم زدن در مناظر به صورت اول شخص نشان می دهد، اما همچنین دارای یک منظره یاب دوربین کلاسیک برای بیان نحوه ثبت جهان در عکاسی است.

توسعه دهنده Spotlight

تریلر جدیدی از بازی Bounty Star نحوه تقسیم بازی به دو بخش اصلی را توضیح می دهد. شما با استفاده از ربات آینده نگر خود که می تواند به انواع مختلفی از سلاح ها مجهز شود، به دنبال جوایز خواهید بود. وقتی فعالانه به شکار قانون شکنان نمی پردازید، کسب و کار انفاق خود را با عناصر ساختمانی و کشاورزی اداره خواهید کرد. Bounty Star در اوایل سال 2024 وارد بازار می شود.

تریلرهای جدید بازی Stray و Storyteller پلتفرم‌های جدیدی را برای هر بازی نشان می‌دهند. Stray در تاریخ 10 آگوست به ایکس‌باکس می‌آید، همانطور که در یک تریلر زیبا که نشان می‌دهد گربه بر روی یک کنترلر ایکس‌باکس می‌کوبد، خبر داده شده است. در همین حال، بازی ماجراجویی پازلی Storyteller در تاریخ 26 سپتامبر به‌روزرسانی بزرگی با داستان‌های جدید دریافت می‌کند و به سرویس اشتراک بازی نتفلیکس می‌آید.

این بازی ماجراجویی اپیزودیک زیبا به‌روزرسانی دریافت کرده است که نشان می‌دهد چگونه قهرمان داستان که به سادگی نوجوان نامیده می‌شود، زندگی خود را با دست‌هایش برای همیشه در یک ژست T قفل کرده است. ادامه دهید.

پیله

بازی بعدی Jeppe Carlson، طراح اصلی Limbo و Inside، با چشم‌انداز ایزومتریک جدید، به همان اندازه ترسناک است. تریلر مزخرف و خاطره انگیز بود و تاریخ انتشار آن 29 سپتامبر تعیین شده بود.

بخوانید  حضور هریسون فورد و لیو تایلر در تصاویر جدید کاپیتان آمریکا 4

Ghost Bike یک بازی جدید از Messhof است که شما را پشت فرمان یک دوچرخه جادویی قرار می دهد که می تواند بین سرزمین زنده ها و سرزمین مردگان عبور کند. شما در مسابقه‌هایی با مردگان پیروز خواهید شد تا قدرت ارواح بیشتری را باز کنید و برای احیای روح دوچرخه سفر کنید.

آخرین تریلر دوستیابی ماجراجویی و ترکیب اسکیت‌برد Thirsty Suitors بیشتر داستان را آن‌طور که می‌دانیم مرور می‌کند، زیرا شما سعی می‌کنید زندگی عاشقانه‌تان، والدینتان و رابطه‌تان با خواهرتان را دنبال کنید. با این حال، فاش بزرگ این است که سرانجام تاریخ انتشار آن در 2 نوامبر مشخص شده است.

لورلی و لیزر چشم

دوچرخه ارواح

پایین

Bounty Star: The Grim History of Graveyard Clem

این ارائه با عرضه اولین بازی داخلی Annapurna، یک عنوان فرنچایز بر اساس Blade Runner به نام Blade Runner 2033: Labyrinth به پایان رسید. تریلر نوآر مربوط به اینده بسیار در مورد حال و هوا بود، اما روح فیلم ها را تسخیر کرد.

به یک تی

Stray و Storyteller به پلتفرم های جدیدی می آیند

Blade Runner 2033: Labyrinth

دو بخش از ویدیوها به جزئیات بازی مربوط بودند، اما مشارکت آناپورنا را توصیف کردند که نتیجه خواهد داد. Marumittu یک استودیو مستقر در کیوتو است که توسط یک تیم زن و شوهر اداره می شود، در حالی که Glass Revolver یک استودیوی آمریکایی به رهبری جیکوب ویلیامز است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  احتمال عرضه زره آیرون من و تانوس برای بازی Assassin's Creed Valhalla

یک بازی همکاری چند نفره از توسعه دهندگان Hohokum و I Am Dead، Flock همه چیز در مورد یافتن پرندگان متحرک غیر معمول و اضافه کردن آنها به گروه پرندگان شما است. تریلر کوتاه دو بازیکن را نشان می‌دهد که به یکدیگر کمک می‌کنند تا پرندگان کمیاب را پیدا کنند و توضیح می‌دهند که چگونه می‌توان از گوسفند پرنده برای برداشت پشم برای صنایع دستی استفاده کرد.

یک به‌روزرسانی پلتفرم برای بازی ماجراجویی شبح‌وار Mundaun، آن را به صورت بومی در آخرین نسل کنسول، PS5 و Xbox Series X|S در دسترس قرار می‌دهد و پشتیبانی از 4K/60fps را اضافه می‌کند. همچنین یک به‌روزرسانی برای نسخه‌های قدیمی‌تر با رفع اشکال و گزینه‌های زبان اضافی منتشر شد.

شبیه ساز عکاسی Lushfoil

اولین تریلر آپدیت Lorelei and the Laser Eyes بود. این تریلر که به‌عنوان یک تریلر پارانوئیدی نام‌گذاری می‌شود، عناصر زیادی را نشان می‌دهد که در یک راوی مرموز پیچیده شده‌اند. تریلر خود را به عنوان یک جعبه پازل نشان داد، حتی با چیزی که به نظر نوعی رمز به نظر می رسید به پایان می رسید.

به نظر می رسد فصل رونمایی تابستانی بازی تا حد زیادی پشت سر گذاشته شده است، اما Annapurna Interactive رویداد ویترینی خود را پر از رونمایی بازی ها و به روز رسانی پروژه های قدیمی تر برگزار کرده است. این اطلاعیه ها شامل یک دکل جدید برای Stray، تاریخ انتشار Thirsty Suitors و جزئیات بیشتر در مورد آینده ساز وسترن Bounty Stars بود. بزرگترین خبر ارائه یک بازی جدید Blade Runner با یک تریلر بد خلق بود که احساسات هر دو فیلم را برانگیخت. شما می توانید تمام اعلان ها و تریلرها را در زیر مشاهده کنید.

بخوانید  مشخصات PS5 Pro از شبکه توسعه دهندگان سونی به بیرون درز کرده است

خواستگاران تشنه

تحریریه مجله بازی یک گیمر