احتمال عرضه زره آیرون من و تانوس برای بازی Assassin’s Creed Valhalla


براساس جزئیات فایل‌های فاش شده از بازی Assassin’s Creed Valhalla، به نظر بازیکنان می‌توانند به‌زودی از زره‌های ویژه تانوس و تونی استارک بهره ببرند.

کانال یوتیوب AndyReloads که درواقع داده‌کاوی می‌کند، ویدئوهایی از بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرده است که در آن شخصیت بازی با زرهی شبیه به زره آیرون‌ من به گشت‌وگذار می‌پردازد. در این زره مانند لباس تونی استارک لیزری در سینه کاراکتر وجود دارد و طراحی و حتی رنگ‌بندی این زره خیلی شبیه به آیرون‌ من است؛ اما درواقع شما مرد آهنی نیستید و بخش‌هایی از لباس هم شبیه به تکنولوژی قبلیه ایسو است تا خیلی با محیط بازی بیگانه نباشد.

لینک دانلود ویدئو از آپارات

علاوه‌بر زره بالا، همین کانال یوتیوب ویدئویی از دیگر زره بازی نامبرده با نام Master of Elements منتشر کرد که در آن شاهد دو دستکش شبیه به دستکش‌های تانوس به نام Infinity Gauntlet هستیم و شخصیت اصلی این دستکش‌ها را پوشیده است. هنوز یوبیسافت به‌صورت رسمی خبری در مورد این زره‌ها اعلام نکرده است. معلوم نیست این زره‌ها ادای احترامی به دنیای مارول هستند و از آن اقتباس شده‌اند، یا به‌صورت رسمی شاهد همکاری میان دو شرکت یوبیسافت و مارول خواهیم بود.

لینک دانلود ویدئو از آپارات

یوبیسافت سابقه همکاری با دیگر برندها در زمینه عرضه محتوای درون بازی در سری AC را دارد. به‌عنوان مثال، در بازی Assassin’s Creed Origins که در مصر باستان جریان داشت، شاهد همکاری با شرکت اسکوئر اینکس بودیم و محتوایی از Final Fantasy XV برای بازی Origins عرضه شد. این محتوا شامل شتری با ظاهر چوکوبو و اسلحه‌هایی از فاینال فانتزی 15 بود.

بخوانید  پرداخت DLC Cyberpunk 2077 Phantom Liberty تایید شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

قرار است در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) شاهد رویداد Ubisoft Forward باشیم که در آن به آینده مجموعه Assassin’s Creed پرداخته خواهد شد و ممکن است در همین تاریخ این زره‌های جدید معرفی شوند. همچنین انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی جدیدترین نسخه از این مجموعه که طبق شایعات در بغداد اتفاق می‌افتد، باشیم که به احتمال زیاد اوایل ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. درنهایت سیل عظیم بسته‌های الحاقی نسخه والهالا قرار است در آخر این سال میلادی پایان پذیرد؛ آن هم با عرضه یک بسته داستانی رایگان.

Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی در دسترس است.



منبع