بازی های ویدیویی نیز بخشی از دنیای مشترک جدید DC خواهند بود


جیمز گان، رئیس استودیو DC Worldwide، تأیید کرده است که بازی‌های ویدیویی آینده این شرکت بخشی از دنیای مشترک و یکپارچه فیلم‌ها و سریال‌های این برند خواهند بود.

جیمز گان پس از منصوب شدن به عنوان مدیرعامل استودیوی دی سی یونیورسال در کنار پیتر سافران، اکنون تایید کرده است که بازی های آینده دی سی نیز در دنیای بزرگتری که در فیلم های برادران وارنر خواهیم دید، برگزار خواهند شد.

گان دیشب در پاسخ به توییت یکی از طرفداران تایید کرد که علاوه بر فیلم‌ها و سریال‌هایی که در دنیای مشترکی مانند آثار دنیای سینمایی مارول اتفاق می‌افتد، انیمیشن‌ها و همچنین بازی‌های ویدیویی این برند همگی بخشی از این دنیای DC

پیش از این، دیوید زاسلاو، مدیر عامل جدید جنجالی برادران وارنر نیز از برنامه این شرکت برای ایجاد دانشنامه ای گسترده از همه رویدادها و شخصیت های دنیای بصری دی سی خبر داده بود. البته، ظاهراً این تصمیم شامل بازی‌های آینده این شرکت مانند Rocksteady’s Suicide Squad: Kill the Justice League نمی‌شود، زیرا همانطور که می‌دانیم این بازی در دنیای مشترک آن استودیو Batman: Arkham جریان دارد.

پیش از این قرار بود این بازی در ماه های پایانی سال 2022 عرضه شود اما در ماه مارس امسال اعلام شد که انتشار این بازی تا بهار 2023 به تعویق افتاده است. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای پلی استیشن 5 , ایکس باکس سری X | سری Xbox S و PC منتشر شد.

بازی جوخه انتحاری استودیوی Rocksteady با بازی هارلی کوئین

با این حال، به نظر می رسد تمام بازی های اعلام نشده وارنر که در حال حاضر در حال توسعه هستند، در این سیاست جدید گنجانده شده و طبق برنامه ریزی گان، بخشی از برنامه بزرگ او برای 10 سال آینده برند دی سی خواهند بود. البته اخیرا شایعات زیادی در مورد توسعه بازی Injustice 3 توسط استودیو NetherRealm منتشر شده است که هنوز مشخص نیست، اگر صحت داشته باشد، پروژه ای که سال ها در دست ساخت است، شامل این سیاست جدید نیز می شود. یا نه.

بخوانید  بهترین بازی های سوییچ در سال 2023 از نظر متاکریتیک

چندی پیش، بیل روزمن، کارگردان و رئیس برند مارول گیمز، گفت که تکرار رویکردی که مارول در آثار سینمایی برای پروژه‌های بازی دارد، به دلیل تفاوت‌های اساسی این صنعت با بازی‌های ویدیویی، لزوماً موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

واضح است که تمامی پروژه های سینمایی و تلویزیونی مارول توسط مارول استودیو تولید می شود و بنابراین ردیابی و ادغام آن پروژه ها بسیار آسان تر از بازی های این شرکت خواهد بود که توسط استودیوهای مختلف واقع در کشورهای مختلف ساخته می شوند. اکنون باید دید رویکرد جیمز گان در مورد پیچیدگی قرار دادن تمام داستان‌ها و رویدادهای بازی‌های ویدیویی از استودیوهای مختلف در دنیایی یکپارچه با آثار لایو اکشن که معمولاً توسط گروه خاصی از افراد در Warner Films تولید می‌شوند، چگونه خواهد بود. .

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر