پاسخ امروز وردل (شماره 527) – 28 نوامبر 2022

ما با سرنخ هایی که مستقیماً با پاسخ مرتبط هستند شروع می کنیم، اما آن را فاش نمی کنیم.

  • سرنخ 1: این کلمه معمولاً برای توصیف یک لیوان آب استفاده می شود. مترادف آن “ولرم” خواهد بود.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است، یکی به سمت ابتدای کلمه و دیگری به سمت انتهای کلمه. هیچ حرف تکراری در کلمه وجود ندارد. حرف آخر «د» است.

امروز دوشنبه است و این فقط می تواند یک معنی داشته باشد: ما برای یک هفته دیگر با راهنمای وردل بازگشته ایم. پس از یک تعطیلات آخر هفته طولانی، وقت آن است که کارها را انجام دهیم، و ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم که با درست کردن Wordle این کار را انجام می دهید. خوشبختانه، خدایان Wordle به بازیکنان یک کلمه خیلی سخت برای شروع هفته ندادند، اما ممکن است آن چیزی نباشد که بازیکنان از همان ابتدا حدس می زنند. اگر هنوز Wordle 28 نوامبر را شروع نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع پیشنهادی ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً نقطه شروع را پشت سر گذاشته اید و این مقاله را مشاهده کرده اید، ممکن است به کمک نیاز داشته باشید.

اینجاست که ما می توانیم وارد عمل شویم. در زیر، بازیکنان دو نکته را برای Wordle امروز پیدا خواهند کرد. ما همچنین پاسخ کامل را برای بازیکنانی که ممکن است این نکات را به اندازه کافی مفید ندانند، مشخص کرده‌ایم.

پاسخ امروز وردل – 28 نوامبر 2022

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  کریس همسورث در اولین تریلر Extraction 2 نتفلیکس در زندان با مشکل مواجه شد

اگر این سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای دریافت پاسخ کامل وردل 28 نوامبر به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل “ولرم” است. این کلمه خیلی رایجی نیست که کاربران بدانند، اما مطمئناً بدترین پاسخ نیست. امیدواریم که هر بازیکن بتواند پاسخ را به درستی حدس بزند و به خط خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.