بازیگران بیشتری برای بن افلک در The Accountant 2 اضافه شده اند

استودیو آمازون و ام جی ام به تازگی چهار بازیگر جدید را برای بازی در فیلم حسابدار ۲ ساخته بن افلک استخدام کرده اند.

دنباله‌ای برای The Accountant بالاخره توسط استودیو ام‌جی‌ام آمازون ساخته می‌شود و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران جدیدی به حسابدار 2 اضافه شده‌اند. ددلاین گزارش می‌دهد که دانیلا پیندا، بازیگر فیلم‌های Jurassic World و Cowboy Bebop، به همراه آلیسون رابرتسون، رابرت مورگان، بازیگر بابیلون، و گرانت هاروی، بازیگر در Animal Kingdom، این چهار نفر هستند. بازیگران جدید چه کسانی به فیلم خواهند پیوست؟ حسابدار 2 کارمند اضافه شد.

دانیلا پیندا، آلیسون رابرتسون، رابرت مورگان و گرانت هاروی

همانند فیلم اول، گاوین اوکانر برای کارگردانی و بیل دوبوک برای نوشتن فیلمنامه The Accountant II بازگشته است. بن افلک در نقش کریستین وولف، جان برنتال در نقش بورکز، جی.کی سیمونز در نقش ری کینگ و سینتیا آدای رابینسون در نقش مریبت مدینا بازخواهند گشت تا نقش های خود را در The Accountant 2 بازی کنند زمان نامشخص در سال 2024

اگرچه The Accountant نقدهای متوسطی از منتقدان دریافت کرد، اما تماشاگران به این فیلم پاسخ مثبت دادند و فیلم اکشن بیش از 155 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. بن افلک در حال حاضر در حال کارگردانی انیمیشن Matt Damon's Animals برای نتفلیکس است که در آن نقش آفرینی خواهد کرد و سپس به The Accountant 2 می رود. هنوز تاریخ اکرانی برای The Accountant 2 استودیوی آمازون MGM اعلام نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سرورهای بازی Onrush در ماه آذر خاموش خواهند شد