بازیگر «هر کسی جز تو» در بازسازی «مرد دونده» به کارگردانی ادگار رایت بازی می کند.

بازیگر گلن پاول قرار است در بازسازی فیلم The Running Man به کارگردانی ادگار رایت بازی کند.

بازسازی فیلم The Man on the Run اکنون در دست ساخت است به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونبازیگر نقش اول این فیلم مشخص شد. کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که گلن پاول که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته، در بازسازی فیلم The Running Man به ایفای نقش خواهد پرداخت. این روزها، پاول بیشتر با بازی در فیلم هر کسی جز تو شناخته می شود و سابقه بازی در فیلم های دیگری مانند Ride Along 2، Hidden Figures، Set It Up، Top Gun: Maverick و Top Gun: Maverick را دارد. فیلم وفاداری.

Hit Man و Twisters قرار است فیلم‌های آینده گلن پاول باشند که در سال ۲۰۲۴ اکران خواهند شد. ادگار رایت، کارگردان فیلم هایی مانند Baby Driver و Scott Pilgrim vs. The World، Shaun of the Dead، The World's End، Hot Fuzz و Last Night in Soho کارگردانی و نگارش فیلمنامه The Running Man را بر عهده دارند و مایکل باکال، نویسنده اسکات Pilgrim Against the World، در حال نگارش بازسازی The Runaway است. مرد برای نوشتن.

ادگار رایت کارگردان فیلم اقتباسی The Running Man

The Running Man در واقع بازسازی رمانی به همین نام اثر استیون کینگ است که پیش از این توسط The Running Man به کارگردانی پل مایکل گلیسر و با بازی آرنولد شوارتزنگر در سال 1987 ساخته شده بود. فروش 38 تنها 1 میلیون دلار در باکس آفیس. این فیلم با بودجه 32 میلیون دلاری تولید شده است.

داستان فیلم The Running Man در اوایل قرن بیست و یکم اتفاق می‌افتد، زمانی که آمریکا پس از یک شکست اقتصادی عظیم توسط یک دولت پلیس اداره می‌شود. بن ریچاردز، خلبان هلیکوپتر پلیس که دستور داده بود شورشیان را برای غذا هدف قرار دهد، از این کار امتناع می کند و اکنون به دلیل عوام فریبی، ریچاردز را مسئول قتل می کند و او را در زندانی وحشتناک قرار می دهد.

بخوانید  بهترین های سال 2023: لحظه موسیقی آلن ویک 2 بهترین سورپرایز بازی در سال های اخیر است

تحریریه مجله بازی یک گیمر