سرورهای بازی Onrush در ماه آذر خاموش خواهند شد

علاقه‌مندان پس از وقوع این امر، همچنان قادر به تجربه بخش آفلاین این بازی خواهند بود. پیش از این فروش پایین بازی Onrush در گذشته باعث اخراج عوامل سازنده آن شد. پال راشی راچینسکی، کارگردان این اثر از جمله افرادی بود که به علت وقوع این امر از شرکت توسعه‌دهنده جدا شد. این اثر در آپدیت جدید بخش Ranked Mode را دریافت کرده و در ماه سپتامبر امسال به سرویس گیم پس اضافه شد.

حالا در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که به‌زودی سرورهای بازی Onrush خاموش خواهد شد. EA که به‌عنوان مالک کدمسترز شناخته می‌شود، در یک مطلب تحت عنوان Online Services Update اعلام کرد که سرورهای این بازی در تاریخ ۳۰ نوامبر امسال (۹ آذر) از دسترس خارج خواهند شد. این امر به علت کاهش تعداد بازیکنان آنلاین این اثر رخ خواهد داد.

طبق گزارش‌های‌ اخیر، کدمسترز در حال کار روی آثار جدید سری بازی‌های WRC و F1 است. از طرفی نیز استودیو Codemasters Cheshire با Criterion Games ادغام شده است و این دو شرکت در حال کار روی نسخه جدید سری بازی‌های نید فور اسپید هستند. در آینده نزدیک از تمام پروژه‌های نام‌برده شده اطلاعات رسمی بیشتری به دستمان خواهد رسید.

تصویری از بازی Onrush

به‌تازگی شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که به‌زودی شاهد خاموش شدن سرورهای بازی Onrush خواهیم بود.

بازی Onrush در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی ریسینگ درکنار کسب نمره‌های متوسط، نتوانست از لحاظ مالی موفقیتی را نصیب سازندگان خود کند و فروش کمی را به‌دست آورد. توسعه و طراحی این بازی توسط استودیو Codemasters Evo انجام شد که اعضای آن در گذشته در پروسه ساخت بازی Driveclub نقش داشتند.

بخوانید  مایکل اسکات آفیس در Mass Effect کراس اووری است که نمی دانستید به آن نیاز دارید

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا بازی Onrush را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع