بازیکنان Helldivers 2 به زودی قادر به کنترل ربات‌ها خواهند بود

گزارش ها نشان می دهد که ربات های جنگی قابل کنترل می توانند در آینده نزدیک به Helldivers 2 اضافه شوند.

قبل از انتشار بازی تیراندازی چند نفره Helldivers 2، استودیوی بازی سازی Arrowhead به بازیکنان قول داده بود که ربات های جنگی قابل کنترل در قالب یک آپدیت رایگان پس از عرضه به بازی اضافه شوند و اکنون به نظر می رسد زمان تحقق این وعده نزدیک شده است. هفته گذشته، کارشناسان داده جزئیات جدیدی در مورد Helldivers 2 فاش کردند و ادعا کردند که تیم سازنده قصد دارد ربات‌های جنگی قابل کنترل را به بازی بیاورد و جناح Illuminate را از بازی اول به روشی جدید معرفی کند.

اکنون در Reddit، بازیکنان فیلم‌های گیم‌پلی Helldivers 2 را به اشتراک گذاشته‌اند که نشان می‌دهد چگونه ربات‌های نبرد را در میدان جنگ کنترل کنید. با توجه به اینکه بازیکنان از دیدن این ویژگی هیجان زده هستند، استودیو Arrowhead احتمالا به زودی آن را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. علاوه بر این، اخیراً یکی از توسعه دهندگان در اکانت رسمی بازی Dixword توضیح داده است که مکانیسم مبارزه با کمک ربات های جنگی بسیار خوب پیاده سازی شده است و چند نفر از اعضای تیم سازنده در حال آزمایش آن هستند. با این حال، به نظر می رسد که استودیوی توسعه به زمان بیشتری برای بهبود گیم پلی و روان بودن ربات ها نیاز دارد.

طرفداران Helldivers 2 می‌توانند منتظر محتوای جدیدی از جمله ربات‌های جنگی، جناح‌ها، دشمنان، ماموریت‌ها، بیوم‌ها و به‌روزرسانی‌های داستان باشند. اگرچه سرورهای بازی به دلیل استقبالی که بیش از انتظار بازیکنان بود با مشکلات زیادی مواجه شدند، اما استودیو Arrowhead قول داد برنامه های خود برای توسعه و انتشار محتوای جدید و پشتیبانی بهتر از بازی را تسریع کند. Helldivers 2 هم اکنون برای پلی استیشن 5 و رایانه شخصی در دسترس است.

بخوانید  شنای بزرگسالان نیروی گرسنگی نوجوانان آبی را برای فصل 12 احیا می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر