شنای بزرگسالان نیروی گرسنگی نوجوانان آبی را برای فصل 12 احیا می کند

Adult Swim سال گذشته مجموعه ای از شورت های Aqua Teen را با نام Aquadonk Side Pieces و همچنین یک فیلم جدید با نام Aqua Teen Forever: Plantasm در سال گذشته منتشر کرد. این فیلم از 8 فوریه از شبکه HBO Max در دسترس خواهد بود. هنوز مشخص نیست این سریال چه زمانی باز خواهد گشت.

Aqua Teen Hunger Force ماجراهای ناگوار Master Shake، Frylock، Meatwad و همسایه شلوار ورزشی پوش آنها Carl Brutananadilewski را دنبال می‌کند که با موجوداتی مانند Wisdom Cube، Mooninites و سایبرنتیک Ghost of the Christmas Past از آینده روبرو می‌شوند.

Aqua Teen Hunger Force که با نام‌های Aqua Unit Patrol Squad 1 و Aqua Something You Know Whatever نیز شناخته می‌شود، از ابتدای شروع بلوک تلویزیونی در سال 2001 در Adult Swim پخش شد و آخرین قسمت از 138 قسمت آن در سال 2015 پخش شد. اکنون، 8 سال است. بعداً، انسان‌سازهای غذایی انسان‌دوست برای فصل دوازدهم بازگشتند، سرگرمی هفتگی گزارش ها.

سازندگان در بیانیه‌ای گفتند: «ما هیجان‌زده‌ایم که قسمت‌های بیشتری از Aqua Teen Hunger Force را برای نسل جدیدی از طرفداران بسازیم، که بر اساس چشمگیرترین مجموعه IP‌هایی که تا کنون مونتاژ شده‌اند، ساخته می‌شوند.» “موفقیت بهینه است و منجر به کیفیت می شود.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Adult Swim امروز اعلام کرد که پنج قسمت جدید این مجموعه را سفارش داده است. سازندگان دیو ویلیس و مت مایلارو برای نظارت بر نمایش بازگشتند و دانا اسنایدر (مستر شیک)، کری مینز (فرایلاک) و ویلیس (میتواد، کارل، ایگنیوکت) همگی برای صداپیشگی شخصیت‌های مربوطه خود بازگشتند.

بخوانید  برلین در تیزر اسپین آف Money Heist قصد سرقت بزرگی دارد