بازسازی های Resident Evil همچنان به فروش بسیار خوبی ادامه می دهند


کپکام در گزارش مالی خود برای سه ماهه سوم سال مالی 2023 از عملکرد خوب بازسازی های Resident Evil در زمینه فروش خبر داد.

در حالی که Resident Evil 4 Remake 6.48 میلیون نسخه فروخته است، بازسازی Resident Evil 2 و Resident Evil 3 همچنان از نظر فروش عملکرد خوبی دارند. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که Capcom به تازگی لیست عناوین پلاتینیوم را به روز کرده و آمار فروش جدیدی را برای بازی های خود ارائه کرده است. عناوین پلاتینیوم به بازی هایی گفته می شود که بیش از یک میلیون نسخه فروخته اند.

Resident Evil 2 Remake 13.6 میلیون نسخه از زمان انتشار آن در سال 2019 فروخته است. در حالی که بازی Resident Evil 3 Remake توانست 8.4 میلیون نسخه بفروشد. این بازی ها در گذشته به ترتیب 13.13 و 8.04 میلیون فروش داشته اند. مجموع فروش بازی های Resident Evil از 150 میلیون به 154 میلیون نسخه افزایش یافت. بنابراین، این مجموعه چهار میلیون نسخه دیگر را در سه ماهه سوم سال مالی 2023 به فروش رساند.

کپکام اخیرا نسخه طلایی بازی Resident Evil 4 Remake را منتشر کرده است، اما در مورد آینده این سری اظهار نظری نکرده است. شایعات حاکی از آن است که پنج نسخه از سری Resident Evil از جمله Resident Evil 9 و چندین نسخه بازسازی شده در دست توسعه هستند. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نسخه نهم این مجموعه در سال 2025 عرضه خواهد شد. با این حال، طرفداران همچنان باید منتظر اطلاعات موثق کپکام باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تصویر و تیزر جدید فیلم Godzilla x Kong منتشر شد تریلر جدیدی در راه است