بازسازی Silent Hill 2 در مراحل پایانی توسعه است


در همان زمان، یکی از تهیه کنندگان کونامی تایید کرد که بازی Silent Hill 2 Remake در مراحل نهایی توسعه قرار دارد و انتظار می رود امسال عرضه شود.

اگرچه نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 در رویداد قبلی PlayStation State of Play به نمایش گذاشته شد، اما هنوز تاریخ دقیق انتشار آن اعلام نشده است. در ابتدای سال به نظر می رسید که پلی استیشن سال 2024 را برای انتشار این اثر در نظر گرفته است، اما این تاریخ را نمی توان با قطعیت پذیرفت. زیرا کونامی به عنوان ناشر Silent Hill هنوز تاریخ خاصی را اعلام نکرده است.

در هر صورت طبق اطلاعات منتشر شده توسط کونامی، مراحل ساخت بازسازی Silent Hill 2 در مراحل پایانی خود قرار دارد و این خبر ممکن است حاکی از نزدیک شدن تاریخ انتشار بازی باشد. موتور سیکلت اوکاموتو، تهیه کننده سری بازی های Silent Hill در Konami در مصاحبه ای اعلام کرد که نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد این بازی خودداری کرد و در این مصاحبه گفت:

ما در مراحل نهایی توسعه هستیم و متأسفانه نمی توانم اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک بگذارم. Silent Hill 2 همان چیزی خواهد بود که تصور می‌کردید، اما با ظاهری زیبا که تجربه بازی را در دوره جدید ساده‌تر می‌کند و خاطرات گذشته را زنده می‌کند.

این اولین بار نیست که چنین خبری توسط سازندگان بازسازی Silent Hill منتشر می شود. تیم Studio Blubber در روزهای اولیه عرضه بازی در سال 2022 اعلام کرد که این بازی به مراحل نهایی توسعه نزدیک می شود، اما بیانیه خود را در ماه های آینده تکرار کردند. مدیر عامل استودیو Blubber Team در ژانویه اعلام کرد که بازاریابی و تبلیغات این بازی “به زودی” آغاز خواهد شد.

بخوانید  خالق جومانجی اقتباس سینمایی از بازی های بندی را کارگردانی می کند

بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ نامشخصی برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر