خالق جومانجی اقتباس سینمایی از بازی های بندی را کارگردانی می کند


رادار پیکچرز، تهیه کننده Jumanji: The Next Level، در حال کار بر روی یک اقتباس سینمایی از سری بازی Bendy است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که رادار پیکچرز، تهیه‌کننده فیلم‌های جومانجی، اقتباسی سینمایی از سری بازی‌های Bendy را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. اکانت توییتر Bendy در توییتی از ساخت فیلم جدیدی در این مجموعه خبر داد که با Bendy and the Ink Machine در سال 2017 آغاز شد.

اقتباس فیلم Bendy and the Ink Machine

در حالی که در این توییت تاریخ انتشار یا جزئیات دیگری در مورد فیلم Bendy ذکر نشده است، اما به Joey Drew Studios، سازنده بازی اصلی اشاره کرده است. Bendy and the Ink Machine یک بازی مستقل ترسناک بقا می باشد که در سال 2017 منتشر شده است که در نهایت این بازی با انتشار یک پیش درآمد و یک دنباله گسترش یافته و به یک مجموعه تبدیل شد.

بازی Bendy and the Ink Machine بسیار کوتاه بود. بنابراین احتمالاً لازم است از محتوای روایی دو نسخه دیگر برای تولید فیلم استفاده شود. این اقتباس سینمایی می تواند شامل شخصیت های کاملا جدیدی باشد که در بازی ها حضور نداشتند. خوشبختانه به نظر می رسد استودیو جوی درو در تولید این فیلم نقش داشته باشد.

رادار پیکچرز در ساخت بسیاری از فیلم های هالیوودی نقش داشته است. این شرکت بیشتر به خاطر تولید Jumanji: Welcome to the Jungle و Jumanji: The Next Level شناخته شده است. این نشان می دهد که یک اقتباس از بندی می تواند بودجه بیشتری نسبت به فیلم مشابهی مانند Five Nights at Freddy's داشته باشد که نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

بخوانید  تولید Thunderbolts مارول به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شد

اگرچه Bendy یک IP کوچکتر از Five Nights at Freddy's است، اما احتمالاً همان مسیر Five Nights at Freddy's را دنبال خواهد کرد. طرفداران بر این باورند که در اقتباس فیلم از انیمیشن و لایو اکشن استفاده خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر