اینترنت اکسپلورر رسما بیشتر مرده است تا مرده

اینترنت اکسپلورر قبلاً مرده بود، اما اکنون حتی بیشتر مرده است. برای اکثر کاربران، به‌روزرسانی جدید مایکروسافت اج، مرورگر رایانه‌شان را برای همیشه غیرفعال می‌کند.

با توجه لبه، مایکروسافت رسماً پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 11 را در ژوئن 2022 کنار گذاشت و مایکروسافت اج مجهز به کروم را به تنها مرورگر رسمی پشتیبانی شده تبدیل کرد. برخی از نسخه‌های ویندوز 10 همچنان اجازه استفاده از اینترنت اکسپلورر را می‌دهند، مانند ویندوز 10 نسخه دولتی چین و کانال خدمات طولانی‌مدت مایکروسافت برای ویندوز 10. با این حال، برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران، اینترنت اکسپلورر دیگر در دسترس نخواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مایکروسافت از زمانی که این مرورگر با ویندوز 10 در سال 2015 راه اندازی شد، توجه خود را بر روی Edge متمرکز کرده است. حالت اینترنت اکسپلورر برای Edge در سال 2019 راه اندازی شد. پایان دادن به پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر یک فرآیند طولانی بوده است. پشتیبانی از نسخه‌های زودتر از IE 11 در سال 2016 به پایان رسید. برنامه‌ها و خدمات مایکروسافت 365 پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر را در آگوست 2021 پایان داد. «اینترنت اکنون مانند مدتی در حال ناپدید شدن است. مدت طولانی

فناوری که IE را تقویت می کند همچنان کار خواهد کرد، زیرا MSHTML و موتور Trident پشتیبانی خواهند شد. MSHTML حتی حالت اینترنت اکسپلورر را در Microsoft Edge فعال می کند. مایکروسافت قول داده است که این حالت حداقل تا سال 2029 پشتیبانی خواهد شد.

بخوانید  نسخه پلی استیشن 5 بازی Dead Cells این هفته منتشر می شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر