اپلیکیشن جدید EA برای کامپیوتر به زودی جایگزین Origin می‌شود

در پایان نظرات خود را درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

الکترونیک آرتز بعد از گذشت نزدیک به ۱۰ سال رسما کلاینت پی سی Origin را با یک اپلیکیشن جدید جایگزین می‌کند که به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر این، بازیکنان می‌توانند فهرست دوستان خود را با پلتفرم‌های دیگری مانند استیم، ایکس باکس و پلی استیشن پیوند دهند. فایل‌هایی قبلا که به‌صورت محلی (لوکال) یا کلاود (فضای ذخیره‌سازی ابری) ذخیره شدند، به‌صورت خودکار به کلاینت جدید منتقل خواهند شد. EA می‌گوید به‌زودی بازیکنان را به دانلود این برنامه دعوت خواهد کرد. بااین‌حال، بازیکنان سیستم‌عامل مک اکنون این برنامه را دریافت نخواهند کرد و برنامه Origin در مک فعلا به کار خود ادامه خواهد داد.

برنامه جدید EA در پی سی

EA App که ازطریق یک پست وبلاگی به کاربران معرفی شده، مدتی است که در مرحله تست بتا قرار دارد و درحالی که توسط EA به‌عنوان «سریع‌ترین و سبک‌ترین کلاینت پی سی تاکنون» معرفی می‌شود، قرار است به‌زودی جایگزین کلاینت Origin در پی سی شود. براساس توضیحات الکترونیک آرتز، این برنامه طراحی به مراتب ساده‌تری دارد و از قابلیت به‌روزرسانی خودکار بازی‌ها و آپدیت‌های پس‌زمینه بهره می‌برد.

EA که به‌تازگی بازی جدید Need For Speed را به طرفداران معرفی کرده، قرار است در تاریخ دوم سپتامبر سال جاری Need For Speed Unbound را ازطریق پی سی، پلی استیشن 5 و کنسول‌های ایکس باکس سریز به بازار عرضه کند. این بازی از استایل هنری جدیدی برخوردار است که به‌نوعی از انیمه‌ها الهام می‌گیرد.

بخوانید  بازی Ghostrunner 2 هزینه ساخت خود را جبران کرده است