اندی سمبرگ و جین اسمارت استار در کمدی جدید آمازون به کارگردانی کرولا


اندی سمبرگ و جین اسمارت قرار است در کمدی جدید آمازون 42.6 به کارگردانی کریگ گیلسپی بازی کنند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونبازیگران کمدی جدید آمازون مشخص شدند. هالیوود ریپورتر گزارش داده است که فیلم جدید استودیوی آمازون فیلم 42.6 نام خواهد داشت و اندی سامبرگ و جین اسمارت قراردادی برای بازی در این کمدی رمانتیک امضا کرده اند. کریگ گیلسپی، کارگردان I Tonya and Cruella به 42.6 دست یافت.

کمدین ها به تصاویر روی دیوار نگاه می کنند

این فیلم کمدی بر اساس ایده ای بدیع از سامبرگ ساخته شده است که با ست ریس، نویسنده Late Night With Seth Meyers و فیلم The Menu روی داستان آن کار کرده است، سپس ریس فیلمنامه این فیلم را نوشته و کارگردانی کرده است. لیست سیاه فیلم های 2022. . داستان فیلم درباره مرد جوانی با بازی اندی سامبرگ است که برای نجات جان خود تحت یک تحقیق آزمایشگاهی انجماد قرار می گیرد.

وقتی 42 سال و 6 ماه بعد از خواب بیدار می شود، تغییری نکرده است زیرا یخ زده بود، اما در آینده ای بیدار می شود که در آن هیچ کس به جز نامزد سابقش که اکنون بسیار بزرگتر است، با بازی جین اسمارت وجود ندارد. آن را داشته و آن را نمی دانم اندی سمبرگ بیشتر برای بازی در سریال بروکلین نه و نه شهرت دارد و در سال ۲۰۲۰ با بازی در فیلم پالم اسپرینگز توانست مورد توجه قرار گیرد.

از دیگر آثار قابل توجه می توان به فیلم Hot Rod، فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping، انیمیشن Cloudy With a Chance of Meatballs، انیمیشن Hotel Transylvania و فیلم Chip ‘n Dale: Rescue Rangers اشاره کرد. جین اسمارت نیز یکی از کمدین های قدیمی و جا افتاده ای است که در طول سالیان متمادی با بازی در سریال Watchman و سریال Mare of Easttown شناخته شده است و اخیرا در سریال Hacks خوش درخشید و جوایز متعددی را برای این سریال کمدی دریافت کرد.

بخوانید  Final Fantasy VII Rebirth – 10 چیزی که ای کاش قبل از شروع می دانستم
تحریریه مجله بازی یک گیمر