کوین فایگی از مارول در سال 2015 تقریباً اخراج شد

ایگر اواخر سال گذشته به دیزنی پیوست و شروع به ایجاد تغییرات اساسی در شرکت کرد. این شرکت 7000 نفر را به عنوان بخشی از یک اقدام 5.5 میلیارد دلاری صرفه جویی در هزینه که شامل تغییرات ساختاری قابل توجهی در شرکت صد ساله است، اخراج می کند. همچنین اخیراً Toy Story 5، Frozen 3 و Zootopia 2 را معرفی کرد. دیزنی همچنین تأیید کرد که تعداد مشترکین Disney Plus در ایالات متحده همچنان در حال افزایش است، اما به طور کلی در حال کاهش است.

ایگر خواستار انتقال تولید فیلم مارول به سمت آلن هورن شد که در آن زمان استودیو والت دیزنی را اداره می کرد و آن را از پرلموتر دور کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ایگر گفت: “اما بیایید اینطور بیان کنیم. او از این موضوع خوشحال نبود. و من فکر می کنم ناراحتی امروز وجود دارد.” در حالی که هورن از آن زمان دیزنی را ترک کرده است (او اکنون یکی از مدیران WB Discovery است)، پرلموتر همچنان رئیس مارول اینترتینمنت است.

باب ایگر، مدیرعامل والت دیزنی فاش کرده است که کوین فایگی، رئیس استودیو مارول در سال 2015 قبل از اینکه ایگر برای جلوگیری از وقوع آن وارد عمل شود، تقریباً اخراج شد.

در حال صحبت با CNBCایگر گفت که رئیس و رئیس سابق مارول، آیک پرلموتر، به دلایل نامعلومی می‌خواست که فیگ برود. ایگر گفت: “در سال 2015 او قصد داشت کوین فایگی را که مارول را اداره می کرد اخراج کند… و من فکر کردم این یک اشتباه بود و برای جلوگیری از این اتفاق وارد عمل شدم.” “من فکر می کنم کوین یک مدیر اجرایی فوق العاده با استعداد است که می دانید… سوابق مارول خود گویای این موضوع است.”

بخوانید  گیم پلی بازی فینال فصل سوم Fortnite

MCU تحت مدیریت Feige موفقیت بزرگی داشت و میلیاردها دلار در باکس آفیس به دست آورد و هر سال چندین فیلم جدید وارد شد. جدیدترین فیلم MCU Ant-Man and the Wasp: Quantumania است که در 17 فوریه اکران خواهد شد.

وقتی از ایگر پرسیده شد که آیا “بدخواهی” ایجاد کرده است یا خیر، ایگر پاسخ داد، “شما باید در مورد آن از آیک بپرسید.”